Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Strauss Zelnick (Take Two CEO): «Η εξελιγμένη ΑΙ μπορεί να βελτιώσει τους NPCs σε απίστευτο βαθμό»

*
Στη σκιά της ανακοίνωσης για το πρώτο trailer του GTA 6, ο CEO της Take Two, Strauss Zelnick, μίλησε για την πιθανή εμπλοκή της εξελιγμένης ΑΙ στα videogames. Σε μια πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε στο Paley International Council Summit στις 7 Νοεμβρίου, τόνισε πως «όλοι δουλεύουν σε αυτό. Οι παίκτες ελέγχουν έναν χαρακτήρα και αλληλεπιδρούν με NPCs. Αυτή η αλληλεπίδραση είναι scripted και οι NPCs δεν είναι γενικά πολύ ενδιαφέροντες. Μπορεί να φανταστεί κανείς πως θα εξελιχθεί όλο αυτό και θα γίνει διασκεδαστικό και ενδιαφέρον με τη βοήθεια της εξελιγμένης ΑΙ».

Ο Zelnick δεν διασαφήνισε αν το GTA 6 θα έχει ένα τέτοιο κομμάτι για τους NPCs και τι έχει κάνει η Rockstar Games για το επερχόμενο game της. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*