"Πιστεύουμε ότι εισερχόμαστε τώρα σε αχαρτογράφητη περιοχή όσον αφορά τις κονσόλες για video games. Σε αυτό το περιβάλλον, δεν θα είναι εύκολο να πουλήσουμε hardware με τον ίδιο ρυθμό όπως πριν. Ως αποτέλεσμα, συνειδητοποιούμε ότι η νέα μας πρόκληση θα είναι να πείσουμε τους καταναλωτές που σκέφτονται να κάνουν νέες αγορές, αγορές αντικατάστασης ή πρόσθετες αγορές να πάρουν το Nintendo Switch.
Καθώς η εταιρεία δεν έχει ακόμη ανακοινώσει έναν διάδοχο του Nintendo Switch, ο Furukawa είπε ότι στόχος είναι να αυξηθεί η βάση των χρηστών της κονσόλας, συνεχίζοντας να την υποστηρίζει τόσο με νέα όσο και με κλασικά παιχνίδια.
"Σχετικά με το hardware, πιστεύουμε ότι θα υπάρξουν ευκαιρίες για νέους πελάτες να αγοράσουν τα προϊόντα μας και έχουμε να τους προτείνουμε νέους και κλασικούς τίτλους".
"Πιστεύουμε επίσης ότι η συνέχιση του κύκλου ζωής του Nintendo Switch θα οδηγήσει σε ευκαιρίες για πρόσθετο λογισμικό για τους παίκτες. Για παράδειγμα, τον περασμένο Δεκέμβριο, το σύνολο των αγοραστών του Nintendo Switch έφτασαν σε ρεκόρ και πολλοί συνεχίζουν να χρησιμοποιούν ακόμα την κονσόλα. Ως εκ τούτου, είναι επιτακτικό να δείξουμε την ελκυστικότητα του Nintendo Switch μέσω μελλοντικών προτάσεων για παιχνίδια λογισμικού σε πελάτες που σκέφτονται να αγοράσουν νέο hardware".
"Σχετικά με το Nintendo Switch, θα πρέπει να κάνουμε ότι καλύτερο μπορούμε για να διατηρηθούν η τιμή και η αξία του hardware και του software μακροπρόθεσμα. Δεν πιστεύουμε ότι τη στιγμή αυτή πρέπει να αλλάξουμε την τιμολογιακή μας πολιτική".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity