"Call of Duty. For 150 million more players"
Τη διαφήμιση εντόπισε ο δημοσιογράφος Tom Warren και έρχεται έναν μήνα μετά τις έντυπες καταχωρίσεις στους Financial Times και στη Daily Mail με το ίδιο ακριβώς μήνυμα, που αποτελεί μέρος της προσπάθειας της Microsoft να πείσει το κοινό ότι η συγχώνευση της Activision Blizzard με το Xbox θα έχει ως αποτέλεσμα περισσότερα παιχνίδια, για περισσότερους παίκτες, σε περισσότερες πλατφόρμες.
Και στις δύο περιπτώσεις, στόχος της Microsoft είναι το κοινό της Μ. Βρετανίας, λόγω του ότι η Αρχή Αγορών και Ανταγωνισμού του Ηνωμένου Βασιλείου (CMA), είναι αυτή που "αντιστέκεται" περισσότερο στην πρόταση εξαγοράς ύψους $68,7 δισ.
Microsoft is now running digital ads for its Activision Blizzard acquisition at some London tube stations. It comes a month after placing full-page ads in two UK newspapers, and ahead of the CMA’s decision on the deal later this month https://t.co/OYOMDvOsld pic.twitter.com/lbq7ES1mF0
— Tom Warren (@tomwarren) April 13, 2023
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity