Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Στο υπόγειο τρένο του Λονδίνου διαφημίζει η Microsoft την εξαγορά της Activision Blizzard

*
Η Microsoft συνεχίζει να διαφημίζει την εξαγορά της Activision Blizzard, αυτή τη φορά στον υπόγειο του Λονδίνου. Το κεντρικό μήνυμα είναι:

"Call of Duty. For 150 million more players"


Τη διαφήμιση εντόπισε ο δημοσιογράφος Tom Warren και έρχεται έναν μήνα μετά τις έντυπες καταχωρίσεις στους Financial Times και στη Daily Mail με το ίδιο ακριβώς μήνυμα, που αποτελεί μέρος της προσπάθειας της Microsoft να πείσει το κοινό ότι η συγχώνευση της Activision Blizzard με το Xbox θα έχει ως αποτέλεσμα περισσότερα παιχνίδια, για περισσότερους παίκτες, σε περισσότερες πλατφόρμες.

Και στις δύο περιπτώσεις, στόχος της Microsoft είναι το κοινό της Μ. Βρετανίας, λόγω του ότι η Αρχή Αγορών και Ανταγωνισμού του Ηνωμένου Βασιλείου (CMA), είναι αυτή που "αντιστέκεται" περισσότερο στην πρόταση εξαγοράς ύψους $68,7 δισ.
 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*