"Το Call of Duty δεν μπορεί να αντικατασταθεί. Το Call of Duty είναι πολύ εδραιωμένο στην αγορά, για οποιονδήποτε αντίπαλο που ανεξάρτητα από την ποιότητά του, δεν μπορεί να καλύψει τη διαφορά. Είναι το παιχνίδι με τις κορυφαίες πωλήσεις σχεδόν κάθε χρόνο την τελευταία δεκαετία και, στο είδος των shooters πρώτου προσώπου («FPS»), είναι συντριπτικά το παιχνίδι με τις μεγαλύτερες πωλήσεις. Άλλοι εκδότες δεν έχουν τους πόρους ή την τεχνογνωσία για να ανταποκριθούν στην επιτυχία του. Για να δώσουμε ένα συγκεκριμένο παράδειγμα, η Electronic Arts - ένας από τους μεγαλύτερους developers μετά την Activision - προσπάθησε για πολλά χρόνια να δημιουργήσει έναν αντίπαλο του Call of Duty με τη σειρά Battlefield. Παρά τις ομοιότητες μεταξύ Call of Duty και Battlefield - και παρά το ιστορικό της EA στην ανάπτυξη άλλων επιτυχημένων ΑΑΑ franchises (όπως FIFA, Mass Effect, Need for Speed και Star Wars: Battlefront) - το franchise του Battlefield δεν μπορεί να συμβαδίσει. Ως τον Αύγουστο του 2021, είχαν πουληθεί περισσότερα από 400 εκατομμύρια αντίτυπα παιχνιδιών Call of Duty, ενώ ως τότε Battlefield είχε πουλήσει μόλις 88,7 εκατομμύρια κόπιες", αναφέρει παράγραφος από την απάντηση της Sony.
"Το Call of Duty δεν μπορεί να αντικατασταθεί. Το Call of Duty είναι πολύ εδραιωμένο στην αγορά, για οποιονδήποτε αντίπαλο που ανεξάρτητα από την ποιότητά του, δεν μπορεί να καλύψει τη διαφορά. Είναι το παιχνίδι με τις κορυφαίες πωλήσεις σχεδόν κάθε χρόνο την τελευταία δεκαετία και, στο είδος των shooters πρώτου προσώπου («FPS»), είναι συντριπτικά το παιχνίδι με τις μεγαλύτερες πωλήσεις. Άλλοι εκδότες δεν έχουν τους πόρους ή την τεχνογνωσία για να ανταποκριθούν στην επιτυχία του. Για να δώσουμε ένα συγκεκριμένο παράδειγμα, η Electronic Arts - ένας από τους μεγαλύτερους developers μετά την Activision - προσπάθησε για πολλά χρόνια να δημιουργήσει έναν αντίπαλο του Call of Duty με τη σειρά Battlefield. Παρά τις ομοιότητες μεταξύ Call of Duty και Battlefield - και παρά το ιστορικό της EA στην ανάπτυξη άλλων επιτυχημένων ΑΑΑ franchises (όπως FIFA, Mass Effect, Need for Speed και Star Wars: Battlefront) - το franchise του Battlefield δεν μπορεί να συμβαδίσει. Ως τον Αύγουστο του 2021, είχαν πουληθεί περισσότερα από 400 εκατομμύρια αντίτυπα παιχνιδιών Call of Duty, ενώ ως τότε Battlefield είχε πουλήσει μόλις 88,7 εκατομμύρια κόπιες", αναφέρει παράγραφος από την απάντηση της Sony.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 24/11/22
Η κόντρα ανάμεσα σε Sony και Microsoft για τα μάτια της Activisin Blizzard, πήρε μπάλα και το Battlefiled.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity