“Το τελευταίο σημαντικό παιχνίδι στην πλατφόρμα τους ήταν ομολογουμένως το Far Cry 6 το 2021”, είπε ο Douse. “Τα The Crew, Mirage και Avatar ήρθαν το 2023 και οι επιδόσεις τους δεν ήταν καλές, οπότε μπορεί να υποθέσει κανείς ότι οι συνδρομές ήταν σε χαμηλό επίπεδο όταν λανσαρίστηκε το Prince of Persia. Που σημαίνει ότι ο κόσμος δεν προτιμούσε ιδιαίτερα το ηλεκτρονικό τους κατάστημα”.
“Αν είχε κυκλοφορήσει μέσω του Steam όχι μόνο θα είχε επιτυχημένη πορεία στην αγορά, αλλά θα υπήρχε και sequel μιας και η ομάδα είναι δυνατή”.
Ο Douse πρόσθεσε ότι με δεδομένο το σκορ 85- 87 που έχει το παιχνίδι στο Metacritic, ανάλογα με το format, αυτό είναι κάτι που θα είχε ως αποτέλεσμα υψηλότερες πωλήσεις αν η Ubisoft το είχε κάνει διαθέσιμο μέσω του Steam στο λανσάρισμά του.
“Είναι μια τόσο αποτυχημένη στρατηγική”, συνέχισε. “Το πιο δύσκολο πράγμα είναι να δημιουργήσει ένα παιχνίδι του 85+. Είναι πολύ, πολύ πιο εύκολο να κυκλοφορήσεις ένα τέτοιο. Δεν έπρεπε να προχωρήσουν έτσι”.
If the statement “gamers should get used to not owning their games” is true because of a specific release strategy (sub above sales), then the statement “developers must get used to not having jobs if they make a critically acclaimed game” (platform strategy above title sales) is…
— Very AFK (@Cromwelp) October 23, 2024
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity