"Είμαστε ικανοποιημένοι με τη στρατηγική μας. Η προσθήκη τίτλων αργότερα, εντός του κύκλου ζωής τους σημαίνει ότι μπορούμε να απευθυνθούμε σε περισσότερους πελάτες 12, 18, 24 μήνες μετά την κυκλοφορία τους".
Ο Maguire σημειώσε πως εταιρεία έχει διαπιστώσει ότι οι πελάτες είναι ενθουσιασμένοι με τις προσθήκες αυτών των παιχνιδιών, παρόλο που δεν πραγματοποιούνται την πρώτη ημέρα της κυκλοφορίας τους.
"Για εμάς, αυτό λειτουργεί. Περιστασιακά, θα υπάρχει η ευκαιρία να επενδύσουμε προσθήκες την ίδια ημέρα με το λανσάρισμα, όπως έγινε με το Stray. Όμως η στρατηγική του να κυκλοφορούν τα first party games πρώτα στην πλατφόρμα και μετά στην υπηρεσία είναι κάτι που λειτουργεί και έτσι θα προχωρήσουμε".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity