Στο πλαίσιο της πρόσφατης ενημέρωσης των επενδυτών της, η Sony αναφέρθηκε στις εμπορικές επιδόσεις της νεότερης κονσόλας της, με τον Γενικό Διευθυντή της εταιρείας, Sadahiko Hayakawa να υποσηρίζει ότι το επιχειρηματικό μοντέλο του PlayStation έχει αλλάξει σημαντικά από την εποχή του PS4. Σε προηγούμενες γενιές, συμπεριλαμβανομένης αυτής του PlayStation 3, η Sony επικεντρώθηκε στην αύξηση των πωλήσεων λογισμικού σε σχέση με το νέο hardware. Σύμφωνα με τον Hayakawa, ο κύκλος ζωής του PS4 μπορεί να θεωρηθεί ως μια μεταβατική περίοδος. Αυτό που πλέον ενδιαφέρει περισσότερο είναι το πόσο χρόνο αφιερώνει ο κάθε παίκτης στην κονσόλα. Την εποχή του PS4, η Sony μπόρεσε να αυξήσει τα έσοδά της, λόγω της επέκτασης των ψηφιακών διανομών και των διαδικτυακών υπηρεσιών.
Το PS5 όπως πρόσθεσε ο Hayakawa εκμεταλλεύτηκε τη βάση των χρηστών του brand και πιστεύει πως στο εξής οι πωλήσεις του θα αρχίσουν να παίρνουν την κάτω βόλτα. Σημείωσε όμως ότι συνεχίζοντας την επέκταση της βάση των χρηστών θα είναι δυνατός ο έλεγχος του επιχειρηματικού κόστους και η βελτίωση των πωλήσεων όσον αφορά το σύνολο της πλατφόρμας. Τέλος, στόχος της Sony είναι να αυξήσει τις πωλήσεις των παιχνιδιών που η ίδια δημιουργεί. Λογικά μέσω της μεταφοράς τους σε υπολογιστές.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity