Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Σκόπιμο το input lag μισού δευτερολέπτου του Stellar Blade, αναφέρει ο director του

*
Σε πρόσφατη συνέντευξη του o director του Stellar Blade Kim Hyung-tae ρωτήθηκε για το demo του παιχνιδιού και για το θέμα του input lag. Συγκεκριμένα, ρωτήθηκε γιατί φαίνεται να υπάρχει μια καθυστέρηση μεταξύ του πατήματος του κουμπιού για να γίνει parry ή dodge και της πραγματοποίησης του animation.

Εξήγησε πως είναι σκόπιμο αυτό το design για να κρατήσει ομάλο το animation και πως δεν υπάρχει κάποιο input lag γιατί το skill ενεργοποιείται μόλις πατήσει ο παίκτης το κουμπί ακόμα και αν το animation παίρνει ελάχιστο χρόνο να πραγματοποιηθεί.

"Στο Stellar Blade υπάρχει ένα lag 0.5 δευτερολέπτων μεταξύ της στιγμής που πατάει κάποιος του κουμί και της στιγμής που το skill εμφανίζεται στην οθόνη. Είναι ένα time lag που δεν μπορεί να μειωθεί. Το φτιάξαμε έτσι ώστε η κίνηση του χαρακτήρα να μην ενεργοποείται κατευθείαν με το πάτημα του κουμπιού και νιώθουμε πως δεν θα ταίριαζε στα animations του παιχνιδιού".
Ο Kim προσθέτει πως αν οι παίκτες θεωρούν πως αν η καθυστέρηση στα animations κάνει δύσκολο το παιχνίδι, η ομάδα ανάπτυξης ίσως την αλλάξει στο μέλλον. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    SHIFT UP

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*