Από εκεί και πέρα, οι streamers του NimoTV πρόσφεραν στην πλατφρόμα την προσοχή τους για 186 εκ. ώρες, ενώ οι θεατές του Afreeca παρακολούθησαν 109 εκ. ώρες περιεχομένου σχετικού με το gaming. Στις 46 εκ. ώρες το Bigo, 18 εκ. το Trovo και 9,9 εκ. το Nonolive.
Από εκεί και πέρα, οι streamers του NimoTV πρόσφεραν στην πλατφρόμα την προσοχή τους για 186 εκ. ώρες, ενώ οι θεατές του Afreeca παρακολούθησαν 109 εκ. ώρες περιεχομένου σχετικού με το gaming. Στις 46 εκ. ώρες το Bigo, 18 εκ. το Trovo και 9,9 εκ. το Nonolive.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
-
- 01/11/22
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε το StreamElements, το YouTube κατέγραψε τον Σεπτέμβριο άνοδο όσον αφορα τη θέαση περιεχομένου σχετικού με το gaming.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity