Η κονσόλα είχε κυκλοφορήσει με ελάχιστα παιχνίδια, πολλά προβλήματα στο development και είχε έντονο ανταγωνισμό. «Το PS3 ήταν η στιγμή του Ίκαρου για εμάς. Είχαμε το PS1, το PS2 και φτιάξαμε έναν υπερ-υπολογιστή και του βάλαμε και Linux. Πετάξαμε κοντά στον ήλιο και ήταν θαύμα που επιβιώσαμε από όλο αυτό. Αλλά μας έμαθε πολλά», σημείωσε χαρακτηριστικά. Στη συνέχεια ανέφερε πως με το development του PS4, η ομάδα του PlayStation κατάλαβε ότι δεν χρειάζεται να φτιάχνει όλα τα parts η ίδια και πως η ιδέα των εξωτερικών συνεργατών ήταν καλή.
Τέλος, ανέφερε πως το μεγαλύτερο από όλα τα μαθήματα ήταν πως το επίκεντρο για τον καταναλωτή ήταν το gaming και εκεί ήταν που την πάτησε και το Xbox που εστίασε στο να προσφέρει μια πιο… multimedia εμπειρία. Διαβάστε ολόκληρη την συνέντευξη εδώ.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity