Σε μια συνέντευξη που παραχώρησε στο Eurogamer, ο Layden ρωτήθηκε αν ήταν αρκετό για να συνεχίσει να πουλάει παιχνίδια σε ένα κοινό που δεν αυξάνεται με γρήγορους ρυθμούς.
Ο Layden αναγνώρισε ότι ο κλάδος αυτή τη στιγμή προσπαθεί να «βγάλει περισσότερα χρήματα από τους ίδιους ανθρώπους» και πρότεινε ότι μέχρι να αλλάξει αυτό, το κόστος ανάπτυξης παιχνιδιών έπρεπε να μειωθεί.
«Κάθε γενιά κοστίζει διπλάσια για τη δημιουργία ενός παιχνιδιού», εξήγησε. «Αυτό που κοστίζει 1 εκατομμύριο δολάρια στο PS1, μετά κοστίζει 2 εκατομμύρια δολάρια, μετά 4 εκατομμύρια δολάρια και μετά 16 εκατομμύρια δολάρια. Πηγαίνει εκθετικά».
«Κατά τη διάρκεια της γενιάς του PS4, που ήταν η τελευταία με την οποία συνδέομαι επαγγελματικά, το κόστος ανάπτυξης ήταν 150 εκατομμύρια δολάρια αν θέλατε κάτι κορυφαίο και αυτό πριν από το μάρκετινγκ. Έτσι, με αυτούς τους υπολογισμούς, τα παιχνίδια του PS5 θα πρέπει τελικά να φτάσουν τα 300 εκατομμύρια δολάρια έως τα 400 εκατομμύρια δολάρια, και αυτό δεν είναι απολύτως βιώσιμο».
Και πρόσθεσε: «Είναι σαν να βρισκόμαστε στο τέλος του 18ου αιώνα και συνειδητοποιούμε ότι η κατασκευή καθεδρικών ναών είναι πολύ ακριβή. Μπορούμε να συνεχίσουμε να χτίζουμε αυτά τα τεράστια οικοδομήματα για τον Θεό δαπανώντας αυτόν τον απίστευτο όγκο εργασίας και χρόνου; Ή μήπως πρέπει απλώς να χτίσουμε τέσσερις τοίχους και μια στέγη, και αυτό είναι μια εκκλησία, σωστά;».
«Φοβάμαι ότι έχουμε φτάσει το AAA gaming σε ένα επίπεδο καθεδρικού ναού και δεν μπορεί να αναπτυχθεί περαιτέρω. Στην πραγματικότητα, μάλλον έχει ήδη μεγαλώσει πάρα πολύ».
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity