“To multiplatform είναι μια στρατηγική, ειδικά σε έναν κόσμο όπου το κόστος ανάπτυξης αυξάνεται δραματικά”, είπε ο Layden όταν του ζητήθηκε να σχολιάσει τη νέα προσέγγιση της Microsoft.
"Τι επιπτώσεις έχει αυτό για το προϊόν τους; Κάνει τη συζήτηση πιο δύσκολη για τη δημιουργία του FOMO (φόβος της έλλειψης) όταν προσπαθεί κάποιος να προσελκύσει τους πάντες στην πλατφόρμα του, λέγοντας, «αν δεν είστε εδώ χάνετε», αλλά αν είναι διαθέσιμο σε όλες τις πλατφόρμες, αυτή είναι μία από τις τακτικές μάρκετινγκ που δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε".
“Το έχουμε δει και στο παρελθόν. Όταν η SEGA κυκλοφορούσε τους τίτλους του Dearcast στο PS2 και στη συνέχεια η SEGA ασχολήθηκε αποκλειστικά με το software και είδαμε μια εκπληκτική μεταμόρφωση. Οπότε υπάρχει προηγούμενο”, συμπλήρωσε ο Layden.
Η τελευταία κονσόλα της SEGA ήταν το Dreamcast που λανσαρίστηκε το 1998 και αποσύρθηκε από την αγορά τον Μάρτιο του 2021.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity