"Νομίζω πως όλοι πιστεύαμε ότι αυτό θα συμβεί", εξήγησε ο Morris. "Για μένα, δείχνει τη μεγάλη εξέλιξη του Miles. Στην αρχή του παιχνιδιού, τον βλέπουμε να παλεύει να καταλάβει τι θέλει να κάνει στη ζωή του. Στο τέλος, είδαμε τον Miles να κουβαλάει το βάρος να σώσει τον πόλη και επίσης κουβαλούσε τον Peter όταν αυτός δεν ήταν αρκετά δυνατός για να αντέξει το βάρος του εαυτού του σε διάφορα σημεία.
"Αυτό ήταν το πολύ ωραίο στο να γράψεις μια ιστορία για δύο Spider-Man: είναι και οι δύο δυνατοί, και ο ένας μπορεί να είναι δυνατός όταν ο άλλος δεν είναι. Στο τέλος, ο Miles έχει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και λέει "Ναι, Το κατάλαβα αυτό. Πόσο χειρότερα μπορεί να γίνουν τα πράγματα μετά από αυτό που μόλις περάσαμε;"".
Με τα όσα είπε ο Morris για τον Miles συμφώνησε ο Arfmann.
"Η ιδέα μιας ιστορίας με δύο Spider-Man ήταν πάντα πολύ σημαντική σε αυτό το παιχνίδι. Νομίζω ότι από πολύ νωρίς, ξέραμε ότι θέλαμε να έχουμε εκείνη τη στιγμή της παράδωσης των ηνίων. Και καθώς προχωρούσαμε, αρχίσαμε να στρώνουμε όλο και περισσότερο τον δρόμο που θα οδηγούσε σε εκείνη τη στιγμή και απλά ένιωθα όλο και πιο πολύ ότι αυτό είναι το σωστό", είπε ο Arfmann, προσθέτοντας ότι αυτή η σκηνή στο γκαράζ της θείας May είναι μια από τις αγαπημένες τους στο παιχνίδι.
"Είναι μια τόσο υπέροχη στιγμή μεταξύ των δύο τους. Και είναι ένα τόσο φυσικό τέλος. Δεν είμαι σίγουρος πότε αποφασίσαμε να το κάνουμε αυτό, αλλά πάντα ένιωθα ότι ήταν ο μόνος τρόπος για να τελειώσει το παιχνίδι".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity