Ο παραγωγός Yasuhiro Kitao δήλωσε στο Eurogamer ότι η φιλοσοφία του studio να διατηρεί πολλαπλά projects σε εξέλιξη, "ουσιαστικά δεν έχει αλλάξει και πολύ τα τελευταία δέκα χρόνια, ιδιαίτερα από τότε που ο Miyazaki έγινε πρόεδρος της εταιρείας". Όμως, ενώ η φιλοσοφία δεν έχει αλλάξει, μπορεί να την δούμε να υλοποιείται πιο γρήγορα.
"Αυτός είναι ένας τομέας που αισθανόμαστε ότι πάντα προσπαθούσαμε να επιτύχουμε: πάντα να φτιάχνουμε κάτι νέο, να κάνουμε πάντα κάτι πρωτότυπο, κάτι που βρίσκουμε ενδιαφέρον και διασκεδαστικό ως παίκτες", λέει ο Kitao. "Έτσι, από αυτή την άποψη, πραγματικά τίποτα δεν έχει αλλάξει. Αναπτύσσουμε πολλούς τίτλους ταυτόχρονα, έχουμε πολλές ομάδες που εργάζονται σε διαφορετικά projects. Ελπίζουμε να επιταχύνουμε τις κυκλοφορίες μας και να προσφέρουμε κάτι νέο και συναρπαστικό σε όχι τόσο μεγάλα χρονικά διαστήματα".
Ιστορικά, η FromSoftware κυκλοφόρούσε πολλά παιχνίδια κάθε χρόνο, αλλά αυτό δεν ισχύει την τελευταία δεκαετία. Υπήρχε ένα κενό τριών ετών μεταξύ του Dark Souls 3 και του Sekiro, που καλύφθηκε μόνο από το remaster του πρώτου Dark Souls και έναν πειραματικό τίτλο VR που ονομάζεται Déraciné. Είδαμε μια παρόμοια διαφορά τριών ετών μεταξύ του Sekiro και του Elden Ring. Όμως από το Elden Ring ως το Armored Core 6, η διαφορά είναι 1,5 έτος και ελπίζουμε να συνεχιστεί αυτός ο ρυθμός.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity