Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Denfaminicogamer, ο Yoichi Erikawa εξηγεί ότι ήταν ο κύριος λόγος που το παιχνίδι ακυρώθηκε τόσες φορές και ότι αν ήταν κάποιος άλλος στη θέση του, θα είχε χάσει τη δουλειά του.
Ο Erikawa θυμήθηκε: «Η ανάπτυξη πήρε 12 χρόνια. Αν ήταν κάποιος που εργαζόταν κάτω από εμένα και το έκανε αυτό, θα είχαν απολυθεί».
«Ακόμα κι έτσι», εξήγησε, «αφού το ξαναφτιάξαμε τρεις φορές, δημιουργήσαμε ένα καλό παιχνίδι. Το Nioh δημιουργήθηκε όταν συγχωνεύτηκαν οι Koei και Tecmo και συνδύασε τα δυνατά σημεία και των δύο εταιρειών σε κάτι διασκεδαστικό. Όπως γνωρίζετε, το φόρτε της Koei ήταν τα ιστορικά παιχνίδια, ενώ η Tecmo διέπρεψε στα παιχνίδια δράσης».
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity