Η μεταφορά της ευθύνης του studio από τον Jeff Strain στο πρώην διευθυντικό στέλεχος της ArenaNet, Philip αλλά και η αδράνεια της Anne Schlosser, υπεύθυνης του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού, φέρεται ότι ήταν η πηγή για την πρόκληση αρκετών εντάσεων. Μόλις το περασμένο καλοκαίρι, η Microsoft αποφάσισε να επέμβει, η Schlosser αποχώρησε, όμως η ζημιά είχε ήδη γίνει και αρκετά μέλη του προσωπικού αποχώρησαν.
Προβλήματα δημιούργησαν και τα πλάνα του Holt για demos του παιχνιδιού στο εσωτερικό της εταιρείας, κάτι που είχε ως αποτέλεσμα επιπλέον παραιτήσεις και απώλεια της αφοσιωσης στο project. Πλέον, η γνώμη των υπαλλήλων για την πορεία της ανάπτυξης είναι διχασμένοι. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι το παιχνίδι βρίσκει σιγά σιγά τον δρόμο του και άλλοι εκφράζουν τον προβληματισμό τους για τη συνέχεια, μετά από την αποχώρηση ενός μεγάλου ποσοστού των συναδέλφων τους, μετά την ανάληψη καθηκόντων από τη νέα ηγεσία.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity