Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

PS5 Pro: Υπό προϋποθέσεις, ικανοποημένη και με τα 30fps η Sony για να χαρακτηρίσει ένα παιχνίδι PS5 Pro Enhanced

*
Κατά πάσα πιθανότητα, η Sony θα λανσάρει το PS5 Pro εντός του τρέχοντος έτους και ήδη μέσω διαρροών μαθαίνουμε τις πρώτες πληροφορίες. Πηγές που γνωρίζουν τα σχέδια της Sony λένε στο The Verge ότι η Sony ζητά από τους developers να δημιουργήσουν ένα νέο graphics mode αποκλειστικά για τα παιχνίδια του PS5 Pro, που θα συνδυάζει την τεχνολογία PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR) σε ανάλυση 4K με ρυθμό 60 fps και ray tracing.

Παρά το γεγονός ότι η Sony επιθυμεί αυτές τις προδιαγραφές στα παιχνίδια, η σήμανση PS5 Pro Enhanced θα είναι διαθέσιμη και σε παιχνίδια των 30 fps. Οι developers έχουν την επιλογή να αυξήσουν την ανάλυση που στοχεύουν για τα παιχνίδια PS5 Pro που τρέχουν σε σταθερή ποιότητα γραφικών στο PS5 ή ακόμα και να αυξήσουν το μέγιστο όριο του στόχου για την ανάλυση για παιχνίδια που τρέχουν σε μεταβλητή ποιότητα γραφικών στο PS5.


Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι θα βλέπουμε παιχνίδια PS5 Pro Enhanced που τρέχουν σε ανάλυση μεταξύ 1080p και 1440p στα 30fps στο βασικό PS5 και τρέχουν μεταξύ 1280p και 2160p στο PS5 Pro με τα ίδια καρέ. Μια αύξηση της ανάλυσης από 1440p σε 2160p θα μπορούσε επίσης να οδηγήσει στον χαρακτηρισμό ως παιχνίδι PS5 Pro Enhanced. Οι developers θα μπορούσαν επίσης να επιλέξουν να ενεργοποιήσουν το ray tracing και να λάβουν τη σήμανση PS5 Pro Enhanced χωρίς βελτίωση της ανάλυσης ή του ρυθμού ανανέωσης. Εάν ένας προγραμματιστής θέλει να στοχεύσει τα 60 fps αντί για τα 30 fps με την ίδια ανάλυση, αυτό μπορεί επίσης να πληροί τις προϋποθέσεις ως παιχνίδι PS5 Pro Enhanced.

Ωστόσο, η απλή αναπαραγωγή ενός παιχνιδιού με πιο σταθερό ρυθμό καρέ στο PS5 Pro δεν αρκεί για να είναι Enhanced. Ακόμα, η Sony επίσης δεν θα προσθέσει τη σήμανση σε παιχνίδια που τρέχουν με μεταβλητή ανάλυση αλλά αυξημένη στο PS5 Pro, στα οποία όμως δεν βελτιώνεται η μέγιστη ανάλυση. Έτσι, εάν ένα παιχνίδι μετακινηθεί από το εύρος 1440p– 2160p στα 1800p– 2160p, αυτό δεν θα πληροί τις προϋποθέσεις να χαρακτηριστεί Enhanced.

Οι developers θα πρέπει να ενημερώσουν τα παιχνίδια τους στο πιο πρόσφατο SDK της Sony για να επωφεληθούν από τις δυνατότητες του PS5 Pro, αλλά ορισμένα, ακόμα και χωρίς το σχετικό update, θα επωφεληθούν από τις ανώτερες επιδόσεις της νεάς κονσόλες. Η Sony σημειώνει ότι πολλά παιχνίδια που δεν θα λάβουν ενημερώσεις δεν θα προσφέρουν τις βελτιώσεις που υπόσχεται το ultra boost mode. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
2 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • LORDSNAKE
    • Έχει χαθεί η μπάλα πια με αυτά που κάνουν η SONY και η MS!
      Κυριολεκτικά και οι δύο εταιρείες έχουν κυκλοφορήσει καταπληκτικά μηχανήματα. Αντί λοιπόν ο μόνος στόχος τους να είναι, να κυκλοφορούν ακατάπαυστα παιχνίδια, κάθονται και ασχολούνται με αναβαθμισμένες κονσόλες.

      Κρίμα θα πω εγώ, που έχουν χαθεί (και οι δύο) στον απέραντο ωκεανό των Specs, και έχουν ξεχάσει τελείως το γιατί κυκλοφορούν κονσόλες και όχι PCs..........

*