Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Προσβάσιμο σε όλους θέλει να κάνει η Ubisoft το Prince of Persia: The Lost Crown

*
H Ubisoft δημοσίευσε πληροφορίες για τα χαρακτηριστικά προσβασιμότητας του Prince of Persia: The Lost Crown. Μεταξύ άλλων, θα υπάρχει το The Eye of the Wanderer, που θα επιτρέπει στους παίκτες να καρφιτσώνουν στον χάρτη screenshots για να γίνεται πιο εύκολη η εξερεύνηση.

"Το είδος εξαρτάται αρκετά από το να μπορείς να σημειώνεις πράγματα στο μυαλό σου, να θυμάσαι και να οπτικοποιείς πράγματα όπως μπλοκαρισμένα μονοπάτια ή καταστάσεις που απαιτούν εργαλεία ή δυνάμεις που δεν έχεις", δήλωσε ο senior game designer Rémi Boutin.


"Γνωρίζουμε πως αυτό μπορεί να αποτελέσεις εμπόδιο για μερικούς παίκτες, οπότε για να τους βοηθήσουμε προσθέσαμε το Eye of the Wanderer, μια λειτουργία που επιτρέπει το καρφίτσωμα εικόνων στον χάρτη, ως υπενθύμιση".

Εκτός από τα παραπάνω, ο Boutin τονίζει ότι η ομάδα ανάπτυξης θα προσφέρει στους παίκτες όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες για την εξερεύνηση και τις μάχες. Δεν θα λείπουν οι απαραίτητες επιλογές για όσους πάσχουν από αχρωματοψία, ενώ κάθε τι που έχει σχέση με κείμενο και ήχο θα είναι εύκολο να προσαρμοστεί στις ξεχωριστές ανάγκες κάθε παίκτη.

Στην ιστοσελίδα της Ubisoft θα βρείτε όλες τις επιλογές προσβασιμότητας για το Prince of Persia: The Lost Crown.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Ubisoft Montpellier

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Ubisoft

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    16+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*