Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

“Πρόκληση η βελτιστοποίηση του Dune Awakening στο Xbox Series S”, λέει η Funcom

*
Δεν είναι λίγα τα παράπονα των developers για το Xbox Series S και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν κατά τη βελτιστοποίηση των παιχνιδιών τους για την κονσόλα. Θα πρέπει να μην ξεχνάτε ότι η κονσόλα έχει 20 Υπολογιστικές Μονάδες στα 1,565 GHz, με ισχύ που εκτιμάται στα 4 TFLOPS, τη στιγμή που το Xbox Series X έχει 52 Υπολογιστικές Μονάδες στα 1,825 GHz που αποδίδουν 12,16 TFLOPS. Στον χορό των «παραπόνων» εντάχθηκε πρόσφατα ο Chief Product Officer της Funcom, Scott Junior, ο οποίος μίλησε στο Wccftech για τη μεταφορά του Dune Awakening στο Xbox.

«Λοιπόν, είναι ένας από τους λόγους που το κυκλοφορούμε πρώτα σε PC. Υπάρχουν πολλές βελτιστοποιήσεις που πρέπει να κάνουμε πριν το κυκλοφορήσουμε στο Xbox. Αλλά ναι, το Xbox Series S είναι μια πρόκληση».


«Η Unreal κάνει πολλή δουλειά για εμάς κατά κάποιο τρόπο. Αυτό που κάνουμε περισσότερο είναι η βελτιστοποίηση των assets και η χρήση διαφόρων τεχνολογιών, είτε είναι FSR είτε κάτι άλλο, για την αναπαραγωγή των καρέ. Θέλουμε το παιχνίδι να φαίνεται εκπληκτικό σε high-end, είτε έχετε μία 3070 είτε μία 4090, αλλά θέλουμε επίσης να φαίνεται καλό... Δεν νομίζω ότι έχουμε κυκλοφορήσει ακόμα τις ελάχιστες προδιαγραφές μας, αλλά ξέρετε , ισχυρές κάρτες πριν από μερικά χρόνια θα πρέπει να μπορούν να τρέξουν το παιχνίδι. Θα πρέπει να φαίνεται καλό - δεν θα μπορεί να αξιοποιήσει προδιαγραφές ultra high, αλλά θα εξακολουθεί να φαίνεται ωραίο». 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*