«Λοιπόν, είναι ένας από τους λόγους που το κυκλοφορούμε πρώτα σε PC. Υπάρχουν πολλές βελτιστοποιήσεις που πρέπει να κάνουμε πριν το κυκλοφορήσουμε στο Xbox. Αλλά ναι, το Xbox Series S είναι μια πρόκληση».
«Η Unreal κάνει πολλή δουλειά για εμάς κατά κάποιο τρόπο. Αυτό που κάνουμε περισσότερο είναι η βελτιστοποίηση των assets και η χρήση διαφόρων τεχνολογιών, είτε είναι FSR είτε κάτι άλλο, για την αναπαραγωγή των καρέ. Θέλουμε το παιχνίδι να φαίνεται εκπληκτικό σε high-end, είτε έχετε μία 3070 είτε μία 4090, αλλά θέλουμε επίσης να φαίνεται καλό... Δεν νομίζω ότι έχουμε κυκλοφορήσει ακόμα τις ελάχιστες προδιαγραφές μας, αλλά ξέρετε , ισχυρές κάρτες πριν από μερικά χρόνια θα πρέπει να μπορούν να τρέξουν το παιχνίδι. Θα πρέπει να φαίνεται καλό - δεν θα μπορεί να αξιοποιήσει προδιαγραφές ultra high, αλλά θα εξακολουθεί να φαίνεται ωραίο».
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity