Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Πρώην developers των XCOM και The Sims ίδρυσαν τη Midsummer Studios

*
Μια ομάδα βετεράνων developers με προϋπηρεσία στα Sid Meier’s Civilization, XCOM και The Sims ανακοίνωσαν την ίδρυση της Midsummer Studios και ετοιμάζουν ένα παιχνίδι που αποκαλούν ως επόμενης γενιάς προσθήκη στο είδος των τίτλων life simulation. H Midsummer Studios ιδρύθηκε στο Hunt Valley του Maryland από τον creative director Jake Solomon τον director Will Miller- πρώην στελέχη της Firaxis- και τον chief operating officer/ chief financial officer Nelsie Birch, που έχει εμπειρία 25 ετών στον χώρο της διαχείρισης οικονομικών και διοικητικών διαδικασιών. Το studio χρηματοδοτήθηκε αρχικές με $6 εκατομμύρια, από την Transcend Fund, την Tirta Ventures, τη Betaworks Ventures, την 1Up Ventures, την F4 Fund, την KRAFTON και τη Day Zero Productions.

Το επερχόμενο life sim game του studio υπόσχεται να δώσει έμφαση στις αφηγήσεις που βασίζονται στους παίκτες, επιτρέποντας στις κοινότητες να μοιραστούν αξέχαστες στιγμές που προέρχονται από τη δημιουργικότητα των μελών τους.


"Οι καλύτερες ιστορίες στα παιχνίδια γράφονται από τους παίκτες", δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος και δημιουργικός διευθυντής της Midsummer Studios, Jake Solomon, σε ένα δελτίο τύπου. "Στη Midsummer δημιουργούμε ένα life sim επικεντρωμένο στο δράμα της σύγχρονης ζωής, όπου οι παίκτες μας θα "γράφουν" ιστορίες με νόημα απλώς παίζοντας και στη συνέχεια θα τις μοιράζονται με τον κόσμο". 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*