Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Πρώην developer της Rockstar αποκαλύπτει ανέκδοτες ιστορίες για το GTA San Andreas και το ακυρωμένο Agent

*
Το GTA San Andreas είναι ένα από τα πλέον αγαπημένα παιχνίδια της σειράς της Rockstar, ενώ και το Agent είχε καταφέρει να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού όταν ανακοινώθηκε. Ο πρώην (1995-2009) technical director της Rockstar Games, Obbe Vermeij, ανέβασε ένα νέο κείμενο στο προσωπικό του blog με στοιχεία για τα δύο αυτά projects. Το κείμενο, πάντως, μετά από παρέμβαση της Rockstar κατέβηκε, αλλά οι πληροφορίες εξακολουθούν να υπάρχουν από ρεπορτάζ ιστοσελίδων του εξωτερικού και έτσι καταφέραμε να συντάξουμε και το παρακάτω κείμενο.

Για το GTA San Andreas, o Vermeij ανέφερε πως πάρθηκαν κάποιες αποφάσεις. «Η ομάδα ήξερε ότι αν βάλει απλά μια νέα τοποθεσία πέραν της Vice City, δεν θα δούλευε σωστά. Ακόμη θυμάμαι τα ραντεβού που γίνονταν για το παιχνίδι και μου φέρνουν εφιάλτες», σημείωσε χαρακτηριστικά. Οι συναντήσεις αυτές αφορούσαν κυρίως τους χάρτες και τις τοποθεσίες του GTA San Andreas, καθώς η Rockstar ήθελε να έχει 3 πόλεις στο παιχνίδι, τις Los Santos, San Fierro και Las Venturas. «Μια τέτοια απόφαση θα μας γλίτωνε από θέματα μνήμης, καθώς τα μοντέλα των ουρανών δεν θα χρειάζονταν να είναι στη μνήμη ταυτόχρονα. Το GTA 1 είχε 3 πόλεις σε διαφορετικούς χάρτες και ο παίκτης έπαιρνε αεροπλάνα, τρένα και λεωφορεία για να μετακινηθεί», συμπλήρωσε και μίλησε και για τα στοιχεία RPG: «μας προκάλεσαν αρκετά προβλήματα αυτά. Αν ο παίκτης έτρωγε πχ. πολύ, ο CJ θα έπαιρνε βάρος και δεν θα μπορούσε να περάσει από συγκεκριμένους τοίχους ή να τρέξει γρήγορα. Αυτό έκανε συγκεκριμένες αποστολές αδύνατον να ολοκληρωθούν». Τόνισε πάντως πως το stealth στοιχείο δεν ήταν ιδιαίτερα αγαπητό εντός της ομάδας και προστέθηκε απλά για να υπάρχει. Σε ό,τι αφορά το development, η Rockstar προσέλαβε άτομα και έφερε και την ομάδα του Manhunt (μόλις αυτό ολοκληρώθηκε), ενώ όταν τελείωσε το development του game, η ομάδα ανάπτυξης είχε περί τους 80 υπαλλήλους.


Πάμε τώρα στα στου Agent. Το παιχνίδι ανακοινώθηκε ως αποκλειστικό του PS3 το 2009 και μετά από χρόνια σιγής, απλά ακυρώθηκε και η Rockstar άφησε και το σχετικό trademark. To Agent φαίνεται λοιπόν πως ξεκίνησε ως demo με ένα ανεμόπτερο και ένα αυτοκίνητο που μετατρέπονται σε κάτι διαφορετικό και είχε στόχο να πείσει εταιρείες να χρησιμοποιήσουν την GTA Engine.

Το demo μετατράπηκε τελικά σε πλήρη τίτλο μετά από προτροπή της τότε προέδρου της Rockstar Leslie Benzies, με την μισή Rockstar North να εργάζεται στο game που είχε την κωδική ονομασία “Jimmy”. To παιχνίδι ήταν σχεδιασμένο να αποτελεί μια πιο γραμμική εμπειρία (σε σύγκριση με τα GTA) και να στέλνει τον παίκτη σε διάφορες κλασικές τοποθεσίες κατασκοπευτικών ταινιών. Η ομάδα εργάστηκε στο project για πάνω από ένα χρόνο και ολοκλήρωσε και μια σκηνή καταδίωξης με όπλα σε μια χιονισμένη βουνοπλαγιά, ωστόσο το development δεν προχώρησε όπως αναμενόταν.

Όπως φαίνεται, η Rockstar είχε εστιάσει στην ανάπτυξη του GTA  και έτσι μέσω ενός τηλεφωνήματος από τη διοίκηση, το project μεταφέρθηκε σε άλλη ομάδα στην Rockstar, αλλά δεν ολοκληρώθηκε ποτέ. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*