Ο Anderson ανέφερε πόσο του λείπουν οι μέρες που εργαζόταν στη βιομηχανία τότε και κατηγόρησε τις μοντέρνες πρακτικές. «Ως developer», ανέφερε «μου λείπει η πειθαρχία να γνωρίζω ότι δεν υπάρχει τρόπος να διορθώσεις ένα game αφού έχει ολοκληρωθεί. Η νοοτροπία του day zero patch σήμερα ενθαρρύνει τις κακές πρακτικές ανάπτυξης και διοίκησης και φέρνουν μια χειρότερη εμπειρία για τον πελάτη».
Απαντώντας, μάλιστα σε σχόλιο ακολούθου του, ανέφερε πως «ξεκίνησαν όλα με τη μουσική που όλα φτιάχνονταν στη μείξη. Μετά πήγε στις ταινίες και το μοντάζ και μετά στα games και στα patches». Με αυτό το σκεπτικό του, κατακεραύνωσε τα studios που βγάζουν τα παιχνίδια ημιτελή, τα πουλάνε στους καταναλωτές και μετά ψάχνουν τρόπους να ολοκληρώσουν τη δουλειά τους.
As a developer, I miss the discipline of knowing there was no way to “fix” a game once it had been manufactured. The “Day Zero Patch” mentality today just encourages poor development and management practices, and it’s a worse customer experience too. #gamedevelopment https://t.co/ZcShwIYQVR
— Colin Anderson (@denkicolin) October 26, 2024
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity