Προβλήματα ίσως προκληθούν από το συγχρονισμό δεδομένων και προτείνονται τα εξής:
1. Απενεργοποίηση του συγχρονισμού με το cloud στο Baldur’s Gate 3
2. Η διαγραφή του φακέλου “C:\Users\myUser\AppData\Local\Larian Studios\Baldur’s Gate 3″
3. Έναρξη του παιχνιδιού χωρίς συγχρονισμό με το cloud
Η Larian υπόσχεται να λύσει το πρόβλημα το συντομότερο δυνατό.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity