Όπως ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια του 10ου ετήσιου Roblox Developers Conference στο San Francisco, ο CEO και συνιδρυτής της εταιρείας, David Baszucki, οι developers θα βάζουν στην τσέπη ένα ποσοστό που κυμαίνεται από 50% έως 70% όταν επιλέγουν να πληρωθούν με πραγματικά χρήματα.
Προς το παρόν οι developers λαμβάνουν μερίδιο 30% από τις αγορές που πραγματοποιούνται με το in-game currency. Τα premium games θα γίνουν αρχικά διαθέσιμα για PC εντός του έτους και υπάρχουν σχέδια για την επέκτασή τους και σε άλλες πλατφόρμες.
Ο Baszucki αποκάλυψε επίσης ότι η εταιρεία έχει βάλει ως στόχος του 1 δισεκατομμύριο καθημερινούς ενεργούς χρήστες και θέλει να δει το $1 από κάθε $10 που ξοδεύονται σε όλο τον κόσμο για περιεχόμενο που αφορά video games αν πηγαίνει στο Roblox.
Στις 30 Ιουνίου 2024 το Roblox είχε 79,5 εκατομμύρια καθημερινούς ενεργούς χρήστες, από τους οποίους το 58% ήταν 13 ετών και άνω, μια ηλικιακή ομάδα που αυξήθηκε κατά 26% του δεύτερο τρίμηνο του παρόντος οικονομικού έτους.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity