“Αυτό οδήγησε σε μια τάση να δημιουργούνται παιχνίδια με απήχηση στο ευρύ κοινό, που θα μπορούσαν να πουλήσουν οπουδήποτε και σε οποιονδήποτε", είπε ο Nagoshi.
"Αλλά αυτή η νοοτροπία δεν οδηγούσε πραγματικά σε μια λύση και είδα πολλές προτάσεις παιχνιδιών να αλλάζουν σταδιακά καθώς οι παραγωγοί έσπευσαν να αλλάξουν τα πράγματα με τον τρόπο που τους έδωσε εντολή η διοίκηση".
Σύμφωνα με τον Nagoshi, ο Sega δεν ενδιαφερόταν να κάνει το Yakuza όταν το παρουσίασε αρχικά, γιατί δεν ένιωθε ότι η σειρά θα είχε την παγκόσμια απήχηση που αναζητούσε.
"Φυσικά, απορρίφθηκε κατηγορηματικά", είπε. "Σε τελική ανάλυση, ήταν εντελώς αντίθετο με αυτό που ανέφερα νωρίτερα για την προσέλκυση των μαζών. Οι μικρότερες ηλικίες δεν θα μπορούσαν να το παίξουν και δεν απευθυνόταν σε γυναίκες ή στο εξωτερικό. Υπό αυτή την έννοια, δεν υπήρχε τρόπος να εγκριθεί χωρίς αντίσταση".
Ο Nagoshi λέει ότι έπρεπε να προτείνει το παιχνίδι τουλάχιστον τρεις φορές πριν η SEGA υποχωρήσει και δώσει το πράσινο φως για το πρώτο Yakuza.
Από τότε, η σειρά έχει γίνει μεγάλη επιτυχία.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity