"Στο παρελθόν, παρείχαμε μια υπηρεσία γνωστή ως Virtual Console, που επέτρεπε στους χρήστες να παίζουν παλαιότερα video games σε νέες κονσόλες με νεότερο hardware. Εφόσον το υλικό παρέμενε αμετάβλητο, αυτά τα παιχνίδια θα μπορούσαν να συνεχίσουν να αναπαράγονται. Ωστόσο, τα δικαιώματα για την κυκλοφορία video games είναι περίπλοκα και έχουμε πει ότι θα προσθέτουμε τίτλους μόνο αφού εξασφαλίσουμε τα απαραίτητα δικαιώματα".
"Φυσικά, τα video games που αναπτύχθηκαν για συγκεκριμένες κονσόλες δημιουργήθηκαν σε διαφορετικό περιβάλλοντα ανάπτυξης για κάθε σύστημα», συνέχισε ο Miyamoto. "Ως αποτέλεσμα, όταν άλλαξε το υλικό, το περιβάλλον ανάπτυξης δεν μπορούσε απαραίτητα να επαναχρησιμοποιηθεί, και έτσι τα video games που είχαν κυκλοφορήσει σε παλαιότερες κονσόλες δεν μπορούσαν να παιχτούν σε νεότερες χωρίς τροποποίηση. Πλέον, το περιβάλλον ανάπτυξης είναι πιο τυποποιημένο και τώρα έχουμε ένα περιβάλλον που επιτρέπει στους παίκτες να απολαμβάνουν παλαιότερα video games σε νεότερες κονσόλες πιο εύκολα από ποτέ".
"Όμως, η δύναμη της Nintendo είναι να δημιουργεί νέες εμπειρίες βασισμένες σε video games, οπότε όταν κυκλοφορήσουμε νέο hardware στο μέλλον, θα θέλαμε να παρουσιάσουμε μοναδικά video games, που δεν θα μπορούσαν να δημιουργηθούν με προϋπάρχον hardware".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity