"Λοιπόν, ένα πράγμα που ισχύει για το Game Pass είναι ότι βρισκόμαστε σε μια κατά κάποιον τρόπο αχαρτογράφητη περιοχή, κάνοντας ό,τι κάνουμε με το Game Pass στη βιομηχανία. Έτσι είναι πιο δύσκολο για εμάς να βρούμε παραδείγματα που θα μας βοηθήσουν να μετρήσουμε πόσο γρήγορα πρέπει να αναπτυσσόμαστε. Βρισκόμαστε σε υψηλό όλων των εποχών από πλευρας συνδρομητών επί πληρωμή και το Game Pass συνεχίζει να επεκτείνεται. Είμαι ευχαριστημένος με την ανάπτυξη".
Όσον αφορά τη μείωση των εσόδων κατά 12%, ο Spencer τόνισε ότι τα στοιχεία είναι συγκριτικά από έτος σε έτος. Εξαιτίας αυτού, είναι σημαντικό να εξετάσουμε όλους τους λόγους για τη συνολική εικόνα.
"Πέρυσι, σε εκείνο το τρίμηνο είχαμε το Age of Empires, είχαμε το Forza Horizon 5, είχαμε το Halo Infinite Όλα αυτά τα πήγαν πολύ καλά για εμάς και όπως τονίσαμε, δεν είχαμε μια τόσο μεγάλη κυκλοφορία το ίδιο τρίμηνο του τρέχοντος έτους".
Και πρόσθεσε: "Στόχος μας είναι να είμαστε μια αναπτυσσόμενη υγιής επιχείρηση. Είναι η δέσμευσή μας στο εσωτερικό της Microsoft και αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε. Και η κυκλοφορία σπουδαίων παιχνιδιών τακτικά είναι σημαντική".
Σχετικά με το Redfall και το Starfield, o Spencer τονίζει ότι είναι πολύ σημαντικά για την ανάπτυξη της υπηρεσίας. Θεωρεί ότι τέτοια παιχνίδια ενθουσιάζουν το κοινό και καθοδηγούν την ανάπτυξη του Xbox Game Pass, όχι μόνο κατά το λανσάρισμά τους, αλλά και μετέπειτα.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity