"Όσον αφορά τις συνδρομές και τον αντίκτυπο στους μεγαλύτερους εκδότες, συνειδητοποίησα ότι δεν έχω κάνει πραγματικά καλή δουλειά, μοιράζομαι την άποψή μας σχετικά με το πρόβλημα που ενδέχεται να αντιμετωπίζουν οι εκδότες AAA και πώς πιθανότατα θα αλλάξει ο ρόλος τους στον κλάδο. με την ανάπτυξη σε συνδρομητικές πλατφόρμες όπως το Xbox Game Pass".
"Η δημιουργία ψηφιακών καταστημάτων όπως το Steam, το Xbox Store και το PlayStation Store τελικά εκδημοκράτισαν την πρόσβαση για τους δημιουργούς που σπάνε τα δεσμά του φυσικού λιανικού εμπορίου στη διανομή παιχνιδιών. Οι εκδότες άργησαν να αντιδράσουν σε αυτή την αλλαγή. Οι εκδότες AAA δεν βρήκαν τρόπο να αξιοποιήσουν το κενό που δημιούργησαν οι φυσικές λιανικές πωλήσεις στην ψηφιακή σφαίρα με τρόπο που να τους φέρνει σε θέση να συνεχίσουν την κυριαρχία τους στην αγορά παιχνιδιών".
Επιπλέον, ο Spencer υπογράμμιστε ότι δεν έχουν όλες οι εταιρείες το οικονομικό υπόβαθρο για να αντέξουν τα έξοδα που κάνουν άλλες όπως η Activision ή η Take-Two, προκειμένου να φέρνουν τα προϊόντα τους στα ράφια των καταστημάτων. "Αυτοί οι εκδότες AAA έχουν χρησιμοποιήσει, ως επί το πλείστον, αυτή την κλίμακα παραγωγής για να διατηρήσουν τα κορυφαία franchises τους στα παιχνίδια με τις μεγαλύτερες πωλήσεις κάθε χρόνο. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν αυτοί οι εκδότες είναι ότι η ίδια προσέγγιση κλίμακας παραγωγής/κόστους βλάπτει την ικανότητά τους να δημιουργούν νέα IP".
Προχωράει λέγοντας ότι υπήρξε αύξηση στους εκδότες AAA που χρησιμοποιούν "δανεικά IP" (για παράδειγμα, EA/Star Wars, Sony/Spider-Man και Ubisoft/Avatar), καθώς είναι λιγότερο επικίνδυνο από την κυκλοφορία νέων IP λόγω των υψηλών επίπεδων παραγωγής. Αυτή η ίδια τάση μπορεί να παρατηρηθεί στο Hollywood και στο Netflix, προσθέτει ο Spencer, ο οποίος επίσης φαίνεται να δίνει προτεραιότητα σε καθιερωμένα IPs έναντι της ανάπτυξης ολοκαίνουργιου περιεχομένου.
"Παιχνίδια όπως το Fortnite, το Roblox, το Minecraft, το Candy Crush, το Clash Royale, το DOTA2 κ.λπ. δημιουργήθηκαν από ανεξάρτητα στούντιο με πλήρη πρόσβαση στη διανομή. Αυτό είναι «καλό για η βιομηχανία», αλλά βάζει τους εκδότες ΑΑΑ σε ένα επισφαλές σημείο. Οι εκδότες AAA αρμέγουν τα κορυφαία franchise τους, αλλά πασχίζουν να ξαναγεμίσουν το χαρτοφυλάκιό τους με επιτυχημένα franchise, οι περισσότεροι εκδότες AAA εξαργυρώνουν την επιτυχία των franchise που δημιουργήθηκαν πριν από 10+ χρόνια", συμπλήρωσε ο Spencer.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity