Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Phil Spencer: "Οι εκδότες αρμέγουν τα επιτυχημένα IPs και πασχίζουν να βρούν νέα"

*
Email που χρονολογείται από το 2020 και αποτελεί μέρος της πρόσφατης διαρροής εγγραφων του Xbox, αποκαλύπτει την άποψη του Phil Spencer για το πως συμπεριφέρονται οι εταιρείες στα υπάρχοντα IPs τους. Σύμφωνα με τον επικεφαλής του τμήματος gaming της Microsoft, οι εκδότες αρμέγουν τα επιτυχημένα και δυσκολεύονται να βρουν νέα. Σύμφωνα με το Kotaku τα παραπάνω αποτελούν μέρος μιας συζήτησης του Spencer με τον Satya Nadella, την Amy Hood, την Peggy Johnson και τον Chris Capossela πριν μια συνάντηση με τον εκδότη του Grand Theft Auto, Take-Two Interactive.

"Όσον αφορά τις συνδρομές και τον αντίκτυπο στους μεγαλύτερους εκδότες, συνειδητοποίησα ότι δεν έχω κάνει πραγματικά καλή δουλειά, μοιράζομαι την άποψή μας σχετικά με το πρόβλημα που ενδέχεται να αντιμετωπίζουν οι εκδότες AAA και πώς πιθανότατα θα αλλάξει ο ρόλος τους στον κλάδο. με την ανάπτυξη σε συνδρομητικές πλατφόρμες όπως το Xbox Game Pass".


"Η δημιουργία ψηφιακών καταστημάτων όπως το Steam, το Xbox Store και το PlayStation Store τελικά εκδημοκράτισαν την πρόσβαση για τους δημιουργούς που σπάνε τα δεσμά του φυσικού λιανικού εμπορίου στη διανομή παιχνιδιών. Οι εκδότες άργησαν να αντιδράσουν σε αυτή την αλλαγή. Οι εκδότες AAA δεν βρήκαν τρόπο να αξιοποιήσουν το κενό που δημιούργησαν οι φυσικές λιανικές πωλήσεις στην ψηφιακή σφαίρα με τρόπο που να τους φέρνει σε θέση να συνεχίσουν την κυριαρχία τους στην αγορά παιχνιδιών".

Επιπλέον, ο Spencer υπογράμμιστε ότι δεν έχουν όλες οι εταιρείες το οικονομικό υπόβαθρο για να αντέξουν τα έξοδα που κάνουν άλλες όπως η Activision ή η Take-Two, προκειμένου να φέρνουν τα προϊόντα τους στα ράφια των καταστημάτων. "Αυτοί οι εκδότες AAA έχουν χρησιμοποιήσει, ως επί το πλείστον, αυτή την κλίμακα παραγωγής για να διατηρήσουν τα κορυφαία franchises τους στα παιχνίδια με τις μεγαλύτερες πωλήσεις κάθε χρόνο. Το πρόβλημα που αντιμετωπίζουν αυτοί οι εκδότες είναι ότι η ίδια προσέγγιση κλίμακας παραγωγής/κόστους βλάπτει την ικανότητά τους να δημιουργούν νέα IP".

Προχωράει λέγοντας ότι υπήρξε αύξηση στους εκδότες AAA που χρησιμοποιούν "δανεικά IP" (για παράδειγμα, EA/Star Wars, Sony/Spider-Man και Ubisoft/Avatar), καθώς είναι λιγότερο επικίνδυνο από την κυκλοφορία νέων IP λόγω των υψηλών επίπεδων παραγωγής. Αυτή η ίδια τάση μπορεί να παρατηρηθεί στο Hollywood και στο Netflix, προσθέτει ο Spencer, ο οποίος επίσης φαίνεται να δίνει προτεραιότητα σε καθιερωμένα IPs έναντι της ανάπτυξης ολοκαίνουργιου περιεχομένου.

"Παιχνίδια όπως το Fortnite, το Roblox, το Minecraft, το Candy Crush, το Clash Royale, το DOTA2 κ.λπ. δημιουργήθηκαν από ανεξάρτητα στούντιο με πλήρη πρόσβαση στη διανομή. Αυτό είναι «καλό για η βιομηχανία», αλλά βάζει τους εκδότες ΑΑΑ σε ένα επισφαλές σημείο. Οι εκδότες AAA αρμέγουν τα κορυφαία franchise τους, αλλά πασχίζουν να ξαναγεμίσουν το χαρτοφυλάκιό τους με επιτυχημένα franchise, οι περισσότεροι εκδότες AAA εξαργυρώνουν την επιτυχία των franchise που δημιουργήθηκαν πριν από 10+ χρόνια", συμπλήρωσε ο Spencer. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*