Ο επικεφαλής του gaming τμήματος της Microsoft μίλησε στον Stephen Totilo του Gamelife News απάντησε στις φήμες για το ψηφιακό μέλλον του Xbox, αλλά και την φημολογούμενη digital only έκδοση της επόμενης κονσόλας και σημείωσε τα εξής: «Συνεχίζουμε να στηρίζουμε τα games σε physical μορφή, αλλά δεν θα κάνουμε κάτι δυσανάλογα με τις απαιτήσεις των πελατών». Συμπλήρωσε ακόμη πως: «κυκλοφορούμε games physically και digitally και ακολουθούμε αυτό που θέλουν οι καταναλωτές. Η δουλειά μας στο Xbox είναι να προσφέρουμε τα πράγματα με τον τρόπο που το θέλουν οι gamers. Και αυτή τη στιγμή, η πλειοψηφία των πελατών μας αγοράζει games ψηφιακά. Οι κονσόλες είναι σχεδόν το τελευταίο ηλεκτρονικό μέσο που έχει drive και είναι ένα σημαντικό πρόβλημα, μόνο και μόνο από μεριάς αριθμού κατασκευαστών που ασχολούνται με τη δημιουργία drives, αλλά και κόστους. Η στρατηγική μας δεν εξαρτάται όμως μόνο από τους πελάτες που είναι μόνο της ψηφιακής λογικής. Το να ξεφορτωθούμε το physical δεν είναι στη στρατηγική μας».
Σε ό,τι αφορά το Call of Duty και το Game Pass, ο Spencer επιβεβαίωσε πως στόχος της εταιρείας είναι να φέρει όλα τα games της Activision Blizzard, όπως και το Call of Duty, στο Game Pass: «Στόχος μας είναι όλο το portfolio games των ZeniMax, Activision Blizzard και Xbox Game Studios να είναι στο Game Pass από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας τους».
Προς το παρόν, πάντως, κανένα Call of Duty δεν είναι διαθέσιμο στο Game Pass. To πρώτο game της Activision Blizzard που θα διατεθεί στη συνδρομητική υπηρεσία είναι το Diablo 4, που έρχεται στις 28 Μαρτίου.
Βρείτε ολόκληρη τη συνέντευξη του Phil Spencer εδώ.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity