“Την ίδια περίοδο πέρυσι μόλις είχαμε λανσάρει το PAYDAY 3 – ορόσημο για εμάς ως studio και εμπορική επιτυχία, αλλά και ένα λανσάρισμα που αμαυρώθηκε από μια σειρά τεχνικών ζητημάτων. Από τότε, εργαζόμαστε ακούραστα για να βελτιώσουμε το παιχνίδι και να επεκτείνουμε τον όγκο του περιεχομένου και των λειτουργιών”, δήλωσε ο CEO της Starbreeze, Mats Juhl.
“Μέχρι το τέλος του τριμήνου, είχαμε κυκλοφορήσει τέσσερα μεγάλα DLC καθώς και πολλές ενημερώσεις τόσο στη λειτουργικότητα όσο και στο περιεχόμενο για όλους τους παίκτες μας. Στα τέλη Οκτωβρίου, κυκλοφόρησε ένα από τα μεγαλύτερα updates μετά το λανσάρισμα, με ολοκαίνουργιο περιβάλλον χρήστη, server browser, VoIP και πολλά άλλα”.
“… πριν από το δεύτερο έτος, είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε περιεχόμενο αξίας στους παίκτες μας με σημαντικά χαμηλότερο επίπεδο επένδυσης”.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity