O Zoid Kirsch, senior engineer του τίτλου που λανσαρίστηκε το 2002, λέει πως αντί να γίνει αναφορά σε κάθε developer, απλά υπάρχει η φράση: "Βασισμένο στη δουλειά της ομάδας ανάπτυξης του Metroid Prime (εκδόσεις του Nintendo Gamecube και του Wii)".
Πάντως, ο Kirsch αναγνωρίζει την εκπληκτική δουλειά που έκαναν αρκετά studios για το remaster, όμως αισθάνεται απογοητευμένος λόγω της συγκεκριμένης απόφασης.
"Εργάστηκα με τόσο εκπληκτικούς ανθρώπους και τα ονόματα όλων πρέπει να περιλαμβάνονται στο remaster, όχι απλά μια αναφορά όπως αυτή".
Το Game Rant αναφέρει ότι στα credits του παιχνιδιού περιλαμβάνονται τα ονόματα του προσωπικού της Retro Studios- ομάδας ανάπτυξης του πρώτου παιχνιδιού- που έκανε την περισσότερη δουλειά στο remaster, μαζί με κάποια studios που είχαν υποστηρικτικό ρόλο. Σε αυτά περιλαμβάνονται οι: Iron Galaxy Studio, Airship Images Limited, Atomhawk Design, CGBot, Gamesim Inc, Liquid Development, Original Force, Shanghai Mineloader Digital Technology και Zombot Studios.
While many studios did amazing work on the remaster, I'm let down Metroid Prime's Remaster does not include the full original game credits. I worked with so many amazing people on the game and everyone's name should be included in the remaster, not just a single card like this. pic.twitter.com/Yvojf9f9Mq
— Zoid Kirsch (@ZoidCTF) February 11, 2023
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity