O Adam ‘Glaxigrav’ δήλωσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter “Το φωνάζω γιατί έχασα άλλο ένα άτομο αυτή την εβδομάδα”. Μπορείτε να δείτε το σχετικό Tweet:
Being loud about it because I've lost yet *another* person this week.
— Adam #ABetterABK (@Glaxigrav) April 18, 2023
Blizzard is losing amazing talent because someone in power doesn't listen to the game directors who make his products. DE&I also means diversity of thought, especially when it's backed by data and financials.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις του, η ομάδα της Blizzard χάνει απίστευτα ταλέντα, επειδή κάποιος που βρίσκεται σε θέση εξουσίας δεν λαμβάνει υπ όψην του τις προτάσεις των παραγωγών παιχνιδιών που φτιάχνουν αυτά τα προϊόντα.
Νωρίτερα φέτος, η Activision Blizzard ανακοίνωσε πως οι υπάλληλοί της θα χρειαστεί να επιστρέψουν στο γραφείο τουλάχιστον τρείς ημέρες την εβδομάδα, μια κίνηση που δεν άρεσε σε κάποιο προσωπικό, το οποίο μάλιστα εξέφρασε δημόσια την άποψή του στο Twitter. Η εταιρεία έπειτα οπισθοχώρησε, αλλά οι υπάλληλοι της εταιρείας θα αναγκαστούν να επιστρέψουν στο γραφείο τον Ιούλιο.
Σύμφωνα με πολλές απόψεις, το Dragonflight είναι το καλύτερο expansion του WoW εδώ και χρόνια και ο Glaxigrav πιστεύει πως η προοπτική για ακόμη καλύτερα expansions πληγώνεται σημαντικά με αυτές τις αναχωρήσεις. “Απλά θέλω να φτιάχνω παιχνίδια. Θέλω να φτιάχνω απίστευτα best sellers, τα οποία αρέσουν σε όλους. Θέλω να φτιάξω καλύτερα Dragonflights. Θέλω να φτιάξω καλύτερες εμπειρίες. Δεν μπορώ να το κάνω αυτό αν φύγουν όλοι όσοι δουλέψανε μαζί μου για να το φτιάξουμε”.
Ο Glaxigrav συνέχισε λέγοντας πως η απώλεια ανθρώπων τους οδήγησε να κατασκευάσουν “πλάνο κρίσης”, το οποίο προσδιορίζει τι μπορούν να φτιάξουν σαν ομάδα και πότε. Τονίζει πως αυτό είναι ένα ακραίο μέτρο το οποίο χρειάστηκε να φτιάξουν λόγω της τραγικής κατάστασης.
Αντιπρόσωπος της Blizzard δήλωσε πως η δημιουργία πλάνου κρίσης δεν είναι ομαδική πρακτική για την ομάδα του WoW. Παρόλα αυτά, η λήψη αποφάσεων γύρω απο προτεραιότητες και επιβεβαίωση ποιότητας είναι καθημερινό κομμάτι της ανάπτυξης ενός παιχνιδιού.
Τα λόγια του Glaxigrav έρχεται να επιβεβαιώσει και η senior game designer του WoW, Allison Steele, όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω Tweet.
forced rto has cost us some amazing people and will continue to cost us more in the coming months.
— Allison Steele, GameObject (@SteeleGame) April 19, 2023
it is a terrible, shortsighted, self-destructive policy that is only weakening our ability to deliver the kind of game we want to make and our players deserve. https://t.co/1M94XLJGY2
Σύμφωνα με την ίδια, “η αναγκαστική επιστροφή στο γραφείο μας κόστισε καταπληκτικούς ανθρώπους και θα συνεχίσει να μας κοστίζει τους ερχόμενους μήνες. Η απαίσια, αυτοκαταστροφική αυτή πολιτική, το μόνο που θα επιτύχει είναι να μειώσει την ικανότητά μας να παραδώσουμε το παιχνίδι που θέλουμε να φτιάξουμε και αξίζουν οι παίκτες μας.”
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity