Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Παραγωγός του World of Warcraft δηλώνει πως η Blizzard χάνει ταλέντα

*
Οι developers του expansion του World of Warcraft, Dragonflight, δηλώνουν πως οι πολιτικές της Activision Blizzard για επιστροφή στο γραφείο μετά την πανδημία, οδηγούν ανθρώπους που βοήθησαν στην επιτυχία του expansion να παραιτηθούν.

O Adam ‘Glaxigrav’ δήλωσε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter “Το φωνάζω γιατί έχασα άλλο ένα άτομο αυτή την εβδομάδα”. Μπορείτε να δείτε το σχετικό Tweet:




Σύμφωνα με τις δηλώσεις του, η ομάδα της Blizzard χάνει απίστευτα ταλέντα, επειδή κάποιος που βρίσκεται σε θέση εξουσίας δεν λαμβάνει υπ όψην του τις προτάσεις των παραγωγών παιχνιδιών που φτιάχνουν αυτά τα προϊόντα.

Νωρίτερα φέτος, η Activision Blizzard ανακοίνωσε πως οι υπάλληλοί της θα χρειαστεί να επιστρέψουν στο γραφείο τουλάχιστον τρείς ημέρες την εβδομάδα, μια κίνηση που δεν άρεσε σε κάποιο προσωπικό, το οποίο μάλιστα εξέφρασε δημόσια την άποψή του στο Twitter. Η εταιρεία έπειτα οπισθοχώρησε, αλλά οι υπάλληλοι της εταιρείας θα αναγκαστούν να επιστρέψουν στο γραφείο τον Ιούλιο.

Σύμφωνα με πολλές απόψεις, το Dragonflight είναι το καλύτερο expansion του WoW εδώ και χρόνια και ο Glaxigrav πιστεύει πως η προοπτική για ακόμη καλύτερα expansions πληγώνεται σημαντικά με αυτές τις αναχωρήσεις. “Απλά θέλω να φτιάχνω παιχνίδια. Θέλω να φτιάχνω απίστευτα best sellers, τα οποία αρέσουν σε όλους. Θέλω να φτιάξω καλύτερα Dragonflights. Θέλω να φτιάξω καλύτερες εμπειρίες. Δεν μπορώ να το κάνω αυτό αν φύγουν όλοι όσοι δουλέψανε μαζί μου για να το φτιάξουμε”.

Ο Glaxigrav συνέχισε λέγοντας πως η απώλεια ανθρώπων τους οδήγησε να κατασκευάσουν “πλάνο κρίσης”, το οποίο προσδιορίζει τι μπορούν να φτιάξουν σαν ομάδα και πότε. Τονίζει πως αυτό είναι ένα ακραίο μέτρο το οποίο χρειάστηκε να φτιάξουν λόγω της τραγικής κατάστασης.

Αντιπρόσωπος της Blizzard δήλωσε πως η δημιουργία πλάνου κρίσης δεν είναι ομαδική πρακτική για την ομάδα του WoW. Παρόλα αυτά, η λήψη αποφάσεων γύρω απο προτεραιότητες και επιβεβαίωση ποιότητας είναι καθημερινό κομμάτι της ανάπτυξης ενός παιχνιδιού.

Τα λόγια του Glaxigrav έρχεται να επιβεβαιώσει και η senior game designer του WoW, Allison Steele, όπως μπορείτε να δείτε στο παρακάτω Tweet.



Σύμφωνα με την ίδια, “η αναγκαστική επιστροφή στο γραφείο μας κόστισε καταπληκτικούς ανθρώπους και θα συνεχίσει να μας κοστίζει τους ερχόμενους μήνες. Η απαίσια, αυτοκαταστροφική αυτή πολιτική, το μόνο που θα επιτύχει είναι να μειώσει την ικανότητά μας να παραδώσουμε το παιχνίδι που θέλουμε να φτιάξουμε και αξίζουν οι παίκτες μας.” 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*