Όσον αφορά τις εκπτώσεις της πλατφόρμας, τα παιχνίδια που μετείχαν στο Steam Autumn Sale, είχαν έσοδα περισσότερα απί $1 εκ. δηλαδή πιο πολλά κατά 21% σε σχέση με την αντίστοιχη προωθητική ενέργεια του 2022. Από την άλλη, κινητήριος μοχλός του Steam Winter Sale ήταν η εξαργύρωση φυσικών δωροκαρτών, με το ποσό να ανέρχεται στα $90 εκ.
Από πλευράς επιδόσεων, για πρώτη φορά οι ταυτόχρονοι χρήστες στο Steam σημείωσαν αύξηση σε ποσοστό 33%.
Σε άλλα στοιχεία, πάνω από το 25% των τίτλων που έγιναν διαθέσιμα στο Steam το 2023 ήταν οι πρώτοι των studios στην πλατφόρμα.
Τέλος, 11,8 εκ. παίκτες έλαβαν μέρος στο Steam Playtest, 41% πιο πολλοί συγκριτικά με το 2022.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity