Η Sony προβληματίζεται για την απώλεια του αποκλειστικού περιεχομένου για το Call of Duty, γνωρίζει την επιρροή που έχει η Activision Blizzard στο PC και mobile gaming λόγω της King, ενώ έχει στρέψει τη ματιά της και στο ηλεκτρονικό κατάστημα που ετοιμάζει η Microsoft, για να ανταγωνιστεί το App Store και το Google Play.
Η Sony ανησυχεί για τις εξελίξεις και το κατά πόσο αυτές θα έχουν αρνητικές επιπτώσεις στο PlayStation Plus, κάτι που είναι λογικό, αφού τα ετήσια έσοδα από τη συνδρομητική της υπηρεσίες ξεπερνάνε το $1,5 δισ. Η ανησυχία γίνεται ακόμα μεγαλύτερη τη στιγμή που η Microsoft δεν κρύβει τα πλάνα της να προσφέρει το Call of Dury με το Xbox Game Pass.
Πως αντιδράει στα αυτά η Sony; Με επέκταση, προφανώς μέσω εξαγορών και διατήρηση του επιχειρηματικού της μοντέλου να δημιουργεί και να πουλάει τίτλους ΑΑΑ. Επίσης, τονίζει πως δεν υπάρχει η τέλεια συνδρομητική υπηρεσία και σημειώνει ότι η προσφορά παιχνιδιών μέσω συνδρομής από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας τους, δεν καλύπτει το ποσό της επένδυσης.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity