Ο Andrew Gavin εξήγησε γιατί η Naughty Dog πουλήθηκε στη Sony παρόλο που τα πήγαινε αρκετά καλά ως ανεξάρτητη τη δεκαετία του '90. Διευκρίνισε ότι οι προϋπολογισμοί των παιχνιδιών στις αρχές της δεκαετίας του 2000 είχαν ξεπεράσει τα 10 εκατομμύρια δολάρια, κάτι που το studio δεν μπορούσε πλέον να χρηματοδοτήσει.
Με ανάρτησή του στο LinkedIn, ο Andrew Gavin δήλωσε ότι οι τίτλοι στις αρχές της δεκαετίας του '80 χρειάζονταν μόνο 50.000 δολάρια για να δημιουργηθούν, ενώ το ποσό αυτό έφτασε τελικά πάνω από ένα εκατομμύριο με το Crash Bandicoot κατά την εποχή ‘94- ‘96. Επίσης, γρήγορα ξέφυγε από τον έλεγχο με το Jak and Daxter, σκαρφαλώνοντας στα 15 εκατομμύρια δολάρια.
Οπότε η Naughty Dog έπρεπε να εξαγοραστεί από τη Sony για να αποκτήσει κεφάλαια και πόρους για να συνεχίσει να δημιουργεί και να καινοτομεί. Ο Gavin συνεχίζει λέγοντας ότι αυτό είναι ένα συστηματικό ζήτημα στον χώρο των παιχνιδιών ΑΑΑ και έχει επηρεάσει πολλές εταιρείες τις τελευταίες δύο δεκαετίες.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity