Οι συντάκτες της έκθεσης πήραν ως σημεία αναφορά το FIFA 22 και το Raid: Shadow Legends. Σκοπός τους ήταν να αναδείξουν τα κόλπα που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για να ωθήσουν τους καταναλωτές να ξοδέψουν χρόνο και χρήμα, με την υπόσχεση για ανταμοιβές, παρά το γεγονός ότι οι πιθανότητες είναι ελάχιστες.
Όσον αφορά το FIFA 22, τα συμπεράσματα επικεντρώνονται στη φύση του FIFA Ultimate Team, που ενθαρρύνει τους παίκτες να αγοράζουν FIFA Points ή Coins, τα τελευταία έναντι πραγματικών χρημάτων.
Για το Raid: Shadow Legends, η έκθεση αναφέρει πως πρόκειται για ένα παιχνίδι που ωθεί συνεχώς τους παίκτες να ξοδεύουν πραγματικά χρήματα, ή χρήματα που αποκτούν εντός του τίτλου, για να αγοράσουν τυχαία εικονικά αντικείμενα.
Επιπλέον, γίνεται αναφορά σε επιθετικό marketing και παραπλανητικό σχεδιασμό, που ενθαρρύνουν τους παίκτες να ξοδεύουν όσο το δυνατό περισσότερα χρήματα.
Στο τέλος, προτείνεται η αφαίρεση όλων των πρακτικών που συνιστούν παραπλάνηση, η δημοσίοποίηση όλων των αγορών που απαιτούν πραγματικά χρήματα, η αφαίρεση των loot boxes από παιχνίδια με τα οποία ασχολούνται και ανήλικοι, η μεγαλύτερη διαφάνεια των αλγόριθμων και των δεδομένων που χρησιμοποιούνται στα loot boxes και η καλύτερη εφαρμογή των μέτρων από οργανώσεις προστασίας καταναλωτών.
Today we are publishing a report on how the gaming industry exploits consumers using lootboxes
—
20 organizations in 18 European countries are joining us and call for better regulation of video games. https://t.co/V68erOe2z7#lootbox #gaming #darkpatterns #deceptivedesign pic.twitter.com/BjkzqgqPkG
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity