Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Οικονομικά αποτελέσματα Microsoft: Εντυπωσιακή άνοδος για το ΑΙ, προβληματισμός για τον τομέα Xbox

*
Η Microsoft ανακοίνωσε τα αποτελέσματά της για το δεύτερο τρίμηνο του οικονομικού έτους που διανύουμε και φαίνεται πως τα πήγε ιδιαίτερα καλά συνολικά. Τα κέρδη της καταγράφηκαν στα 69,6 δισεκατομμύρια δολάρια, αυξημένα κατά 12% σε σχέση με την περσινή χρονιά και με καθαρά έσοδα 24,1 δισεκατομμύρια δολάρια (10% σε σχέση με πέρσι).

Ο CEO της εταιρείας, Satya Nadella, δήλωσε πως η εταιρεία ξεπέρασε το ετήσιο ποσοστό εσόδων των 13 δισεκατομμυρίων, το οποίο και είναι αυξημένο κατά 175% σε σχέση με πέρσι. Σε ό,τι αφορά τα Windows OEM και τις συσκευές, σημειώθηκε ανάπτυξη 4% από χρονιά σε χρονιά. Το κομμάτι του Azure και των άλλων υπηρεσιών cloud σημείωσαν άνοδο 31% οπότε και κινήθηκαν λίγο χαμηλότερα από πέρσι (που ήταν στο +33%).


Σε ό,τι αφορά το κομμάτι του gaming, το τρίμηνο δεν ήταν και το καλύτερο δυνατό. Τα έσοδα μειώθηκαν κατά 7%, ενώ το Xbox hardware κινήθηκε στο -29%! Η εξέλιξη αυτή δεν είναι τυχαία, μιας και ήδη η Microsoft έχει προωθήσει την καμπάνια “This is an Xbox” που αναφέρει ότι κάθε συσκευή μπορεί να γίνει ένα Xbox, ενώ ταυτόχρονα φαίνεται πως και η στροφή της εταιρείας θα είναι περισσότερο στο software, παρά στο hardware. Τα έσοδα από περιεχόμενο και υπηρεσίες έφτασε στο +2%, συνοδευόμενο από ανάπτυξη στο Xbox Game Pass.

O Nadella ανέφερε πως η gaming συνδρομητική υπηρεσία πέτυχε νέο ρεκόρ εσόδων, το PC Game Pass μεγάλωσε τη βάση του κατά 30%, πως το Xbox Cloud gaming προσέφερε πάνω από 140 εκατομμύρια ώρες streaming, ενώ πως και το Call of Duty: Black Ops 6 πέτυχε νούμερα ρεκόρ για τρίμηνο λανσαρίσματος.

Παρόλα αυτά, υπάρχει ένας γενικότερος προβληματισμός τόσο για τα νούμερα του hardware σε εορταστική περίοδο, όσο και για το πως σε τρίμηνο με λανσάρισμα Call of Duty, δεν υπήρξε κάτι πιο θετικό σε επίπεδο αριθμών. Όπως και να ‘χει, η Microsoft κινείται στη λογική των multiplatform κυκλοφοριών και μένει να δούμε πως θα πάνε τα πράγματα όσο φαίνεται να αρχίζει να βάζει μια σειρά στις κυκλοφορίες και τις παραγωγές των studios της. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*