"Στο πιο πρώιμο προσχέδιο στο οποίο είχαμε καταλήξει και παρουσιάσαμε στον Eric [Williams, director]... Ο Kratos πέθαινε στην μάχη εναντίον του Thor στην αρχή του παιχνιδιού", είπε ο Sophos.
"Επρόκειτο να πεθάνει και δεν ήταν μόνιμος θάνατος... [αλλά] θα τον έβγαζε από την Κόλαση ο Atreus, αλλά τώρα έχουν περάσει 20 χρόνια. Θα γινόταν ένα μεγάλο χρονικό άλμα".
"Αυτή ήταν μια εκδοχή του, αλλά δεν ταίριαζε".
Αυτό οφείλεται εν μέρει στην ομοιότητά του με τα προηγούμενα παιχνίδια, όπου ο Kratos πεθαίνει και πρέπει να ξεφύγει από τον Κάτω Κόσμο.
"Καθώς αναπτύσσαμε το σενάριο, ξέραμε ότι θέλαμε να είναι μια ιστορία που να βασίζεται σε αλλαγές", συνέχισε ο Sophos. "Γνωρίζοντας ότι η σκανδιναβική μυθολογία έχει να κάνει με τη μοίρα και την προφητεία, θέλαμε να πούμε «αυτό είναι μ.....α, τίποτα δεν γράφεται που να μην μπορεί να σβηστεί, αρκεί να είσαι πρόθυμος να αλλάξεις ή να κάνεις αλλαγές στη ζωή σου, τότε δεν είσαι δεσμευμένος από τη μοίρα».
"Όταν καταλήξαμε σε αυτό και ξέραμε ότι αυτή ήταν η ιστορία που θέλαμε να πούμε, ξέραμε ότι ο Kratos δεν θα μπορούσε να πεθάνει γιατί τότε θα ήταν κάτι σαν, "θα πούμε απλώς ότι ο Kratos δεν μπορούσε να αλλάξει;" και τότε αυτό θα ήταν ένα χάλι".
Όσον αφορά τη βοήθεια των NPCs στην επίλυση των γρίφων, το δίδυμο είπε:
"Δεν το δέσαμε αρκετά καλά", παραδέχτηκε ο Sophos. "Και δεν το καταλάβαμε μέχρι που κυκλοφόρησε το παιχνίδι, επειδή ακόμα και στις δοκιμές δεν σχολιάστηκε ότι οι χαρακτήρες μιλούσαν πολύ".
"Αν το είχαμε καταλάβει νωρίτερα θα αντιδρούσαμε", πρόσθεσε ο Gaubert.
Ευτυχώς που δεν την εκπλήρωσαν. God of War χωρις ΚΑΡΑΦΛΑ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ.