Όσον αφορά το hardware, σημείωσε ότι "είναι πραγματικά δύσκολο να επιτευχθεί μείωση κόστους σε αυτή τη γενιά κονσόλών", σε σύγκριση με τις προηγούμενες, λόγω της αυξημένης τιμής των εξαρτημάτων.
"Πώς μπορούμε, δεδομένης της κατάστασης, να συνδυάσουμε τις σειρές προϊόντων μας για να τα κάνουμε προσιτά, χωρίς να βασιζόμαστε σε μεγάλες εκπτώσεις, να τα πουλήσουμε σε λογική τιμή για να συνεχίσουμε το εμπορικό μας ταξίδι σε βιώσιμη βάση;", αναρρωτήθηκε. "Προσωπικά πιστεύω ότι αυτό είναι σημαντικό και υπάρχει μια ευκαιρία σε αυτό".
Για τα first pary games, ο Totoki είπε ότι το να κυκλοφορούν σε πολλαπλές πλατφόρμες, που φαίνεται να διευκρίνισε ότι μιλάει για τους υπολογιστές, συνεχίζει να είναι το μέλλον.
"Στο παρελθόν, θέλαμε να προσελκύσουμε κόσμο στις κονσόλες και ο κύριος σκοπός ενός first party game ήταν να κάνει την κονσόλα δημοφιλής", είπε.
"Αυτό είναι αλήθεια, αλλά υπάρχει κάτι συνδιαστικό σε αυτό, οπότε αν έχουμε ισχυρό περιεχόμενο first party – όχι μόνο στην κονσόλα μας αλλά και σε άλλες πλατφόρμες, όπως οι υπολογιστές – ένα first party game μπορεί να εξελιχθεί με την κυκλοφορία του σε πολλαπλές πλατφόρμες, και αυτό μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση των λειτουργικών κερδών, επομένως αυτό είναι άλλο ένα στο οποίο θέλουμε να εργαστούμε".
"Προσωπικά πιστεύω ότι υπάρχουν ευκαιρίες για βελτίωση του περιθωρίου κέρδους, επομένως θα ήθελα να είμαι "επιθετικός" στην προσπάθεια για βελτίωση του περιθωρίου κέρδους".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity