Ο Hulst διαχειρίζεται την πλευρά των πραγμάτων που αφορούν τα studios Nishino επιβλέπει τις λειτουργίες της πλατφόρμας. Το ντουέτο μίλησε για όλα τα φλέγοντα θέματα της επικαιρότητας που σχετίζονται με το PlayStation.
Αρχικά, οι δύο CEOs αναφέρθηκαν στο PS5 Pro, την επόμενη έκδοση του PlayStation 5 που εμφανίζεται σε μια πολύ περίπλοκη στιγμή για τη Sony. Τους τελευταίους μήνες, η εταιρεία έχει βρεθεί στο επίκεντρο έντονης κριτικής λόγω των απολύσεων,, του κλεισίματος στούντιο και την τιμή της επερχόμενης κονσόλας.
Παρόλα αυτά, ο Hideaki Nishino παραμένει αισιόδοξος:
«Ξεκινήσαμε να εργαζόμαστε στο PS5 Pro πριν από την κυκλοφορία του PS5 - ήταν άλλο ένα πενταετές project για εμάς.
… χαιρόμαστε που to βλέπουμε, όπως οι περισσότεροι αφοσιωμένοι χρήστες παιχνιδιών ενδιαφέρονται για το PS5 Pro, και έτσι είμαι σίγουρος ότι οι νέοι χρήστες θα πάρουν και το PS5 Pro. Αν είναι το PlayStation που θέλετε να αποκτήσετε, αυτό πρέπει να αγοράσετε. Εκεί λοιπόν σχεδιάσαμε τη γενιά αυτή τη στιγμή. Σχεδιάζουμε τα πάντα έχοντας το μυαλό μας μπροστά από την κάθε εποχή».
Ο Hermen Hulst άλλαξε τη συζήτηση από το hardware σε αυτό που περιλαμβάνεται στο χαρτοφυλάκιο του PlayStation, συμπεριλαμβανομένων νέων τίτλων όπως το Ghost of Yotei και διασκευές live action. Αποκάλυψε ότι το The Last of Us (HBO) ήταν τόσο μεγάλη επιτυχία που έχει θεωρηθεί ως «κάτι που άλλαξε τους κανόνες του παιχνιδιού»:
Μάθαμε πολλά από αυτό.
Στην PlayStation Productions, έχουμε τη στιγμή αυτή 10 παραγωγές στα σκαριά: «The Last of Us», «Twisted Metal», αλλά μερικές άλλες για τις οποίες είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι.
Μιλάμε για διασκευές, αλλά στις διασκευές, σημαίνει πως ξεκινάμε με το παιχνίδι και μετά βλέπουμε τι άλλο μπορούμε να κάνουμε με αυτό. Στην πραγματικότητα, επιδιώκουμε να δημιουργήσουμε κάτι από την αρχή - όπως προσπαθήσαμε να κάνουμε αρχικά με το "Horizon", δημιουργώντας αυτόν τον κόσμο και δημιουργώντας αυτήν την ιστορία - και πώς μπορείτε να αφηγηθείτε ιστορίες σε αυτόν τον κόσμο σε διάφορα μέσα;
Ολοκληρώνοντας τη συνέντευξη ο Hulst έθιξε μια πολύ δύσκολη κατάσταση – τις πρόσφατες απολύσεις που έπληξαν τις θυγατρικές του PlayStation, συμπεριλαμβανομένου του «άκυρου» που έπεσε στο Concord και στη Firewalk Studios.
«Είναι καθήκον μας να εξετάσουμε τον προγραμματισμό των πόρων μας και να βεβαιωθούμε ότι έχουμε μια βιώσιμη επιχείρηση. Αυτό είναι μέρος του να είσαι CEO. Ποτέ δεν το παίρνουμε αυτό ελαφρά τη καρδία, γιατί γνωρίζουμε αυτούς τους ανθρώπους προσωπικά, και είναι πολύ κοντά στην καρδιά μας και τις ομάδες μας και το καλό κλίμα εργασίας. Αλλά ναι, είχαμε κάποιες απολύσεις.
Αλλά είναι επίσης σημαντικό να συνειδητοποιήσουμε ότι από την πλευρά του περιεχομένου, τα PlayStation Studios είναι πλέον ένας πολύ μεγαλύτερος οργανισμός από ό,τι όταν ξεκίνησε. Έχει μεγαλώσει τρομερά. Και αυτή είναι η οργανική ανάπτυξη που οι υπάρχουσες ομάδες μας, νομίζω, προχώρησαν σε μαζικές προσλήψεις, καθώς και σε συγχωνεύσεις και εξαγορλες. Έτσι, ο οργανισμός, το ανθρώπινο δυναμικό έχουν διογκωθεί τώρα σε σχέση με ό,τι ήταν, ας πούμε, για παράδειγμα, πριν από πέντε χρόνια.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity