Ο χρήστης με την ονομασία u/PlumContent στο Reddit, εξιστόρησε την εμπειρία του με το παιχνίδι, καθώς όπως αναφέρει αγόρασε αρχικά το Modern Warfare 2 μέσω του Battle.net όταν κυκλοφόρησε και αποκλείστηκε άδικα ο λογαριασμός του. Στη συνέχεια προχώρησε ξανά σε αγορά μέσω του Steam και έλαβε ξανά ban.
Χωρίς να έχει κάποιο αποτέλεσμα μέσω της εξυπηρέτησης πελατών, αποφάσισε να παρουσιαστεί στα γραφεία της εταιρείας και να μιλήσει με κάποιον υπεύθυνο σχετικά με το θέμα. Η παρουσία του τράβηξε την προσοχή της ασφάλειας του κτηρίου και χωρίς να δημιουργήσει κάποια φασαρία, ζήτησε να μιλήσει με κάποιον υπεύθυνο, που του ανέφερε ότι εξετάζεται το πρόβλημα του. Ο u/PlumContent δήλωσε χαρακτηριστικά: "Το γεγονός ότι δεν μπορώ να μιλήσω με κάποιον στην εταιρεία είναι απογοητευτικό, θέλω απλώς να απολαύσω το παιχνίδι για το οποίο έδωσα $140".
Πάρα την απογοήτευση που έλαβε ο παίκτης, οι προθέσεις του δεν έλαβαν την ίδια αντιμετώπιση από τους developers του Modern Warfare 2, καθώς κατέκριναν την απόφασή του να παρουσιαστεί αυτοπρόσωπος στα γραφεία της εταιρείας, ενώ εξέφρασαν τις ανησυχίες τους για την ασφάλεια της ζωής τους μέσω του Twitter. Μάλιστα, η ιδρυτής του ABetterABK της Activision Blizzard, Jessica Gonzalez εξαπέλυσε πυρά προς τα άτομα που ενθαρρύνουν συμπεριφορές όπως αυτή.
This is what the post said in case you're curious like I was pic.twitter.com/68YkQL8AHw
— Josh (@Joshoutl0ud) November 1, 2022
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity