Σύμφωνα με επίσημα έγγραφα, ο Naka λέει ότι η απόφαση να τον απομακρύνουν από το project, βασιζόταν σε δύο διαφωνίες. Η μια αφορούσε την σχέση του με την Arzest που καταστράφηκε, καθώς η εταιρεία παρέδωσε το τελευταίο build του παιχνιδιού χωρίς να έχει διορθώσει αρκετά bugs. Η δεύτερη διαφωνία αφορά έναν YouTuber, o οποίος αντί να χρησιμοποιήσει το original score του παιχνιδιού, θα έπαιζε στο πιάνο του και θα δημοσίευε ένα τραγούδι μέσα από το Balan Wonderworld για promotion.
"Οι δημιουργοί παιχνιδιών υποτίθεται ότι πρέπει να βελτιώνουν τους τίτλους τους μέχρι την τελευταία στιγμή, και πιστεύω ότι είναι λάθος να τους αποτρέπεις να ολοκληρώσουν αυτόν τον σκοπό. Ζήτησα από τον δικηγόρο μου να διαπραγματευτεί με τους συνεργάτες μου, ώστε να με αφήσουν να αναφέρω τα προβλήματα που υπήρχαν με την ανάπτυξη του Balan Wonderworld μέχρι το τέλος, αλλά αγνόησαν πλήρως τα αιτήματα μου, έτσι αποφάσισα να υποβάλω μήνυση. Εξαιτίας όλων αυτών το Balan Wonderworld, δέχτηκε όλες αυτές τις κριτικές που πολύ καλά ξέρετε. Είναι κρίμα που ένα project στο οποίο ήμουν επικεφαλής από την αρχή θα κατέληγε έτσι. Προσωπικά πιστεύω ότι είναι ντροπή που το παιχνίδι κυκλοφόρησε σε αυτή την κατάσταση. Ήθελα να δείξω στον κόσμο ένα κατάλληλο παιχνίδι δράσης. Επομένως πιστεύω ότι η Square Enix και η Arzest είναι εταιρείες που δεν νοιάζονται ούτε για τα παιχνίδια τους αλλά ούτε και για τους fans", δήλωσε ο Yuji Naka.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity