Μέσω της εξαγοράς των multiplatform blockbusters, όπως το Minecraft και το Call of Duty, το Xbox εκδίδει πλέον σημαντικούς της τίτλους τόσο στο PlayStation όσο και στο Nintendo Switch. H συγκεκριμένη στρατηγική ξεκίνησε τον Φεβρουάριο με τη διάθεση ορισμένων παιχνιδιών, όπως το Pentiment για PlayStation 5 αλλά και του Hi-Fi Rush που κατέφθασε λίγο αργότερα.
Ο Phil Spencer συζήτησε σχετικά με τη συγκεκριμένη αλλαγή στρατηγικής και είπε πως οι αυξανόμενοι προϋπολογισμοί ανάπτυξης δεν καταφέρνουν να δικαιολογήσουν τις αποκλειστικότητες. Για παράδειγμα, τη σήμερον ημέρα η ανάπτυξη ενός παιχνιδιού μπορεί να κοστίσει 300 εκατομμύρια δολάρια αλλά αν θέλουμε να μιλάμε για αποκλειστική διάθεση του τίτλου στην κονσόλα, τα όρια “στενεύουν” καθώς το κόστος του παιχνιδιού θα χρειαστεί να ανέβει.
Ως εκ τούτου, η επαφή του Xbox με τους νεότερους καταναλωτές θα μπορούσε να επιτευχθεί μέσω της διάθεσης των τίτλων σε περισσότερες κονσόλες. Με αυτή τη λογική, το Xbox σκέφτεται να διαθέσει και άλλους τίτλους, όπως το Microsoft Flight Simulator, το επερχόμενο Doom αλλά και το Indiana Jones σε “αντίπαλες” κονσόλες ώστε να μπορούν να τα απολαύσουν οι πάντες, ανεξαρτήτων κονσόλας, κινητού η PC.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity