"Οι αποφάσεις αυτές είναι δύσκολες για τις ομάδες που δημιουργούν τα παιχνίδια και τους fans. Υποστηρίζω το να δίνεται στις ομάδες όλος ο απαραίτητος χρόνος για να κυκλοφορούν υπέροχα παιχνίδια όταν αυτά είνα έτοιμα, ακούμε το feedback. Ο κόσμος αναμένει από εμάς ποιότητα και συνέπεια. Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε προς την κατεύθυνση της ικανοποήσης αυτών των προσδοκιών", αναφέρει σε μήνυμά του στο Twitter ο Spencer.
These decisions are hard on teams making the games & our fans. While I fully support giving teams time to release these great games when they are ready, we hear the feedback. Delivering quality & consistency is expected, we will continue to work to better meet those expectations. https://t.co/mIfXGd3rui
— Phil Spencer (@XboxP3) May 12, 2022
Και πίσω από τα λόγια θα σκέφτεται. "Μήπως ήταν λάθος που πήρα την bethesda"