"[Σκεφτείτε] την ιστορία μας ως η εταιρεία των Windows. Κανείς δεν θα απορούσε αν έλεγα "Γεια σου, όταν χρησιμοποιείς υπολογιστή, μπορείς να αποφασίσεις τον τύπο της εμπειρίας που έχεις [επιλέγοντας από πού να αγοράσεις παιχνίδια]". Υπάρχει πραγματική αξία σε αυτό".
Ο Spencer συνέχισε εξηγώντας ότι το τρέχον μοντέλο πώλησης κονσολών με ζημία και ανάκτησης χρημάτων μέσω των πωλήσεων παιχνιδιών γίνεται λιγότερο αποτελεσματικό, επειδή οι τιμές των εξαρτημάτων δεν πέφτουν τόσο πολύ κατά τη διάρκεια της ζωής μιας κονσόλας, ενώ την ίδια στιγμή η αγορά κονσολών δεν αναπτύσσεται.
"[Η επένδυση σε hardware] γίνεται πιο απαιτητική στον σημερινό κόσμο. Και θα πω, και αυτό μπορεί να φαίνεται πολύ αλτρουιστικό, δεν γνωρίζω πως αναπτύσσει τη βιομηχανία".
"Οπότε, σκέφτομαι, ποια είναι τα εμπόδια; Ποια είναι τα πράγματα που δημιουργούν τριβές στον σημερινό κόσμο για δημιουργούς και παίκτες; Και πώς μπορούμε να συμμετάσχουμε στο άνοιγμα αυτού του μοντέλου;".
Μια λύση, πιστεύει, είναι να δοθεί η δυνατότητα σε περισσότερα καταστήματα να εμφανίζονται στις κονσόλες Xbox, δίνοντας στους παίκτες περισσότερες επιλογές και δυνητικά δημιουργώντας ανταγωνιστικές τιμές.
"Αν θέλω να παίξω σε ένα gaming PC, τότε νιώθω ότι είμαι περισσότερο ένα αναπόσπαστο μέρος ενός οικοσυστήματος παιχνιδιών στο σύνολό του", συμπλήρωσε, "σε αντίθεση με [την κονσόλα, όπου] τα παιχνίδια μου είναι κάπως διασκορπισμένα- για να χρησιμοποιήσω έναν όρο του gaming- με βάση αυτά τα διαφορετικά κλειστά οικοσυστήματα".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity