"Όταν αποκτάμε studios, υπάρχουν παιχνίδια που βρίσκονται σε εξέλιξη και στη συνέχεια, υπάρχουν πράγματα που είναι σε αρχικό στάδιο ανάπτυξης ή δεν έχουν καν σχεδιαστεί ακόμα. Νομίζω ότι πρέπει να βελτιωθούμε όσον αφορά την ενσωμάτωση παιχνιδιών που βρίσκονται στο μέσο της παραγωγής τους όταν γίνονται κομμάτια του Xbox", είπε ο Spencer.
"Με την Arkane Austin δεν κάναμε καλή δουλειά και δεν τους βοηθήσαμε να κατανοήσουν τι σημαίνει να είσαι μέρος του Xbox και κομμάτι των first party και να χρησιμοποιήσουμε μερικούς από τους εσωτερικούς μας πόρους για να τους βοηθήσουμε και να προχωρήσουν σε αυτό το ταξίδι".
Ο Spencer υποστηρίζει ότι: "κάναμε καλύτερη δουλειά με το Starfield", προσθέτοντας ότι ενώ κανείς δεν πρέπει να το πιστεψει μέχρι να δει τα αποτελέσματα μόνος του, το RPG της Bethesda ήταν "σε πρώιμο στάδιο παραγωγής", κάτι που διευκόλυνε το Xbox να χρησιμοποιήσει προσωπικό για να βοηθήσει με τις τεχνολογικές πτυχές του project.
"Θα έπρεπε να είμαστε εκεί για τον Harvey και την ομάδα νωρίτερα", είπε ο Spencer, αναφερόμενος στον director των Redfall και Arkane Austin, Harvey Smith. "Νομίζω ότι αυτό είναι δικό μας. Και είναι ένα παιχνίδι δημιουργημένο Unreal και έχουμε ένα σωρό studios που έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά με την Unreal όλα αυτά τα χρόνια", συμπλήρωσε o Spencer, τονίζοντας ότι το Xbox θα μπορούσε να είχε κάνει καλύτερη δουλειά για να βοηθήσει την Arkane με τα τεχνικά ζητήματα του Redfall.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity