Επιπλέον, θα πρέπει να γίνει κατανοητό το γενικό πλαίσιο ενός παιχνιδιού, λαμβάνοντας υπόψη τις δυνατότητες της ομάδας ανάπτυξης. "Θεωρώ ότι ένας ανοικτός κόσμος δεν θα εξυπηρετούσε αυτό που σχεδιάζουμε τώρα. Θέλω μια ιστορία με έναν ήρωα που σώζει τον κόσμο, γιατί αυτό είναι το Final Fantasy. Θέλω ένα Isummon που εξαγριώνεται και διαλύει όλο τον χάρτη. Θέλω να κυκλοφορήσω το παιχνίδια αυτό το συντομότερο δυνατό. Δεν μπορώ να το κάνω διαθέσιμο τμηματικά"
Είναι πρακτικά αδύνατο για τον Yoshida να ζητάει κανείς τα πάντα και αν είχαν στη διάθεσή τους 15 χρόνια, θα είχαν την ευκαιρία να βάλουν στον εαυτό τους τη δοκιμασία δημιουργίας ενός ανοικτού κόσμου. Έπειτα, είναι σχεδόν αδύνατο από πλευράς κόστους και χρόνου να δημιουργήσει κανείς μια ιστορία που εκτείνεται σε όλη την υφήλιο, σε έναν ανοικτό κόσμο.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity