Ο Booty απάντησε πως η πανδημία είναι μόλις ένας από τους λόγους για τους οποίους χρειάζεται να καθυστερήσει η κυκλοφορία ενός παιχνιδιού. Ένας άλλος είναι η ανάγκη της βιομηχανίας να προσαρμοστεί με το hardware της νεότερης γενιάς, κάτι που απαιτεί χρόνο. Συνεχίζοντας όμως σχολίασε πως τα τελευταία χρόνια, δύο ή και περισσότερα studios συνεργάζονται για την ανάπτυξη AAA games, κάτι που είναι απολύτως φυσιολογικό και, πιθανότατα, πλέον μονόδρομος.
Παρέθεσε μάλιστα ως παράδειγμα την περίπτωση του reboot του Perfect Dark. Πρόκειται για έναν από τους επερχόμενους τίτλους του Xbox που αναπτύσσεται από το δικό του studio στη Santa Monica – το The Initiative, σε συνεργασία με την Crystal Dynamics. Ο Booty δήλωσε πως η συνεργασία μεταξύ studios είναι καλή για τη βιομηχανία, όμως στο πλαίσιο αυτής προκύπτουν περιπλοκότητες και αναπρογραμματισμοί που έχουν ως συνέπεια την καθυστέρηση του εκάστοτε project.
Θα μπορούσε να λέει αλήθεια θα μπορούσε να ήταν καλά νέα για το perfect dark αλλά αν βάλουμε μέσα τις δηλώσεις αυτών που αποχώρησαν και την αλλαγή θέσεων ηγετικών στελεχών ,,,,τότε απλά βλέπουμε ποσο ψέματα λέει ο εν λόγο κύριος