"Όταν είσαι στο arcade, πηγαίνεις γρήγορα από το ένα μηχάνημα στο άλλο, εναλλάσσοντας διάφορα παιχνίδια", είπε "Αλλά γιατί δεν έχετε την ίδια αίσθηση με τα παιχνίδια Archive Arcade παρόλο που υπάρχουν πολλά παιχνίδια για να διαλέξετε;".
"Αντί να ρίχνετε απλώς ένα κέρμα και να μπείτε στο παιχνίδι αμέσως, πρέπει να κάνετε κλικ σε ένα εικονίδιο, να περιμένετε για το λογότυπο, να περιμένετε τον τίτλο, να κοιτάξετε την οθόνη οδηγιών, να περιμένετε μέχρι να φορτωθούν όλα και μετά είστε επιτέλους στο κύρια οθόνη, μετά την οποία μπορείτε να ξεκινήσετε να παίζετε".
"Θέλω να μετρήσετε τον συνολικό χρόνο που χρειάζεται και να τον συντομεύσετε έστω και κατά ένα δευτερόλεπτο".
Προκειμένου να αποδείξει ότι μιλάει σοβαρά, ο Sakurai αποκάλυψε πως το racing game του GameCube, Kirby Air Ride ήταν αρχικά προγραμματισμένο να έχει ήχο Dolby Surround, όμως ο Sakurai επέλεξε να τον αφαιρέσει επειδή θα έπρεπε να εμφανίζεται το σχετικό λογότυπο στην αρχή του παιχνιδιού για λίγα δευτερόλεπτα.
"Λυπάμαι πολύ που έκανα τον χρήστη να περιμένει", εξήγησε. "Αν ζητάτε ένα δευτερόλεπτο από κάθε χρήστη, αυτό σημαίνει ότι θα ζητήσετε 10.000 δευτερόλεπτα από 10.000 άτομα. Όσο περισσότερο αυτό επαναλαμβάνεται με τα χρόνια, τόσο περισσότερο χρόνο θα κάνετε τους παίκτες να χάνουν".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity