Το παιχνίδι χαρακτηρίστηκε ως πρόλογος για το επόμενο game του, το Metal Gear Solid V: Phantom Pain και πως ήταν ένα μέρος του παιχνιδιού που απλά βγήκε πρόωρα και αυτόνομα για να φέρει έξτρα έσοδα.
Ο Kojima ανέφερε πως «το PS4 είχε κυκλοφορήσει και υπήρχαν λίγοι τίτλοι, οπότε το Ground Zeroes προηγήθηκε». O τίτλος βγήκε αυτόνομα μετά από κοινή απόφαση με την Konami και έδειξε τις δυνατότητες της Fox Engine. «Αν και ήταν μικρό σε διάρκεια, έφερνε αρκετά στοιχεία gameplay. Αν και αναγνωρίζεται τώρα, 11 χρόνια μετά, υπήρχε πολύ αρνητικότητα online εκείνη την εποχή και πολλοί έλεγαν γιατί πουλάμε ένα demo σε χαμηλότερη τιμή, ενώ δέχτηκε και τις χαμηλότερες βαθμολογίες τίτλου της σειράς», τόνισε χαρακτηριστικά στη συνέχεια.
Already 11 years ago
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) March 20, 2025
This was originally planned to demonstrate the FOX engine and the gameplay of an open world infiltration game. I thought of it as an episode connecting PW and MGSV TPP, to be a bridge for both generations (console and handheld). We were considering… pic.twitter.com/856t7a6SAL
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity